PÄIVI NURMESNIEMI FENIX CONSULTINGIIN LIIKKEENJOHDON KONSULTIKSI

Konsultointi- ja valmennuspalveluja tuottava Fenix Consulting Oy on nimittänyt Päivi Nurmesniemen liikkeenjohdon konsultikseen. Aarikan toimitusjohtajan tehtävät jättänyt Nurmesniemi aloitti uudessa tehtävässään elokuun alussa. Nurmesniemellä on vankka kokemus liike-elämän eri osa-alueilta. Nurmesniemi on työskennellyt aiemmin muun muassa Kauppalehden ja Radio Novan myynti- ja markkinointijohtajana, Satama Interactive Oyj:n liiketoimintaryhmän johtajana ja MTV Median myyntijohtajana. − Olen itsekin aiemmissa tehtävissäni ostanut Fenix Consultingin palveluja. Olen pitänyt etenkin palvelujen käytännönläheisyydestä sekä siitä, että olen niiden avulla pystynyt kehittämään silloisen organisaationi toimintaa pitkäjänteisesti, Nurmesniemi toteaa. Nurmesniemi kertoo pääsevänsä hyödyntämään Fenix Consultingissa kokemustaan vaativista asiakashallinnan prosesseista sekä esimies- ja tiimitoiminnan kehittämisestä. − Erityisinä kiinnostuksen kohteinani ovat yritysten ja niiden henkilöstöhallintojen haasteet voimakkaasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä. Toivon, että uudessa tehtävässäni pääsen auttamaan yrityksiä hyödyntämään henkilöstönsä osaamista parhaalla mahdollisella tavalla ja löytämään uusia asiakkaiden arvostamia toimintamalleja, Nurmesniemi kuvailee. Fenix Consulting Oy tuottaa yrityskohtaisesti räätälöityjä, tutkittuun tietoon perustuvia konsultointi- ja valmennuspalveluja yritysten strategioiden, asiakkuuksien ja työyhteisöjen toiminnan kehittämiseen. Toiminta-ajatuksena on auttaa yrityksiä kilpailuedun saavuttamisessa ja sen edellyttämän muutoksen läpiviennissä. Fenix Consulting on perustettu vuonna 2001, ja se tuottaa palveluja asiakkailleen yli 20 eri maassa. Yrityksen toimitusjohtaja on Hannu Lehtonen.