PAOLA SUHOSELTA UUSI FEATHER RAIN -MALLISTO NANSOLLE

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Suomalaiset ovat saaneet nauttia vaatesuunnittelija Paola Suhosen ja Nanson yhteistyön helmistä jo vuodesta 2001 lähtien. Nyt menestyksekäs yhteistyö jatkuu uuden, syksyllä 2010 myyntiin tulevan Feather Rain -malliston myötä. Vuoden alusta lähtien Suhonen on myös toiminut Nanson suunnittelutiimin fashion advisorina raportoiden maailmalta muodin uusimmat tuulahdukset.

Yhteistyön uudet muodot
Suomen tunnetuimpiin ja kansainvälisesti menestyneimpiin vaatesuunnittelijoihin lukeutuva Paola Suhonen on tehnyt yhteistyötä Nanson kanssa jo yhdeksän vuoden ajan. Monet Suhosen Nansolle suunnittelemista kuoseista, kuten Kiuru, Peippo ja Paulakukka, ovat muodostuneet jo klassikoiksi.

Kuluvan vuoden alussa yhteistyön muodot ovat uudistuneet: Suhonen toimii nyt myös Nanson suunnittelutiimin fashion advisorina raportoiden New Yorkista ja Los Angelesista käsin alan uusista trendeistä ja ajankohtaisista ilmiöistä.

Sulka – taian, voiton ja vapauden symboli
Syksyksi 2010 Suhonen on suunnitellut Nansolle Feather Rain -malliston, jossa mystisen kiehtova kuosi yhdistyy Paolalle tyypilliseen, raikkaaseen muotokieleen ja Nanson laadukkaisiin materiaaleihin.

– Sulka on kautta aikojen ollut taian, voiton ja vapauden symboli. Feather Rainissa nämä tunnelmat yhdistyvät sensuelliin tummuuteen, slaavilaiseen väkevyyteen ja kaihoisaan kauneuteen, kertoo Suhonen uuden malliston taustoista.

Mallisto sisältää kolme erityylistä, Feather Rain -kuosista mekkoa: lyhyt- ja pitkähihaiset mekot sekä puhvihihaisen kietaisumekon. Lisäksi mallistoon kuuluvat mustat housut, Feather Rain -kuosinen hame, pitkähihainen T-paita sekä puhvihihainen pusero, jota on saatavana myös yksivärisenä (mustana, sinisenä ja punaisena). Kaikki Feather Rain -malliston vaatteet valmistetaan Nanson lähituotannossa. Mallisto tulee myyntiin valikoiduille jälleenmyyjille lokakuussa, viikolla 42.

FEATHER RAIN -MALLISTO
Yksiväriset housut (19130), väri musta, hinta 59 €
Mekko (19151), värit sini-musta/puna-musta, hinta 95 €
Hame (19152), värit sini-musta/puna-musta, hinta 69 €