Reebokin EasyTone-kengät ja vapaa-ajanvaatteet ovat syksyn MUST

(Linkit painokelpoisiin kuviin sekä PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Reebokin syksy 2011 tuo tullessaan rennot treenivaatteet ja kiinteytystä tehostavat saappaat, jotka sopivat niin arkipukeutumiseen kuin reippaaseen liikuntaankin. Jalkojen ja pakaroiden lihastyötä tehostavat EasyTone-kävelykengät ovat saaneet syksyksi pitkät varret, jolloin kengät soveltuvat sunnuntaikävelyihin ja trenditietoisen kaupunkikierrokselle – kiinteytyshyötyä unohtamatta. Napakat EasyTone-kiinteytystopit ja t-paidat ovat puolestaan saaneet rennon kangaskerroksen pintaansa, jolloin topit soveltuvat treenisalien lisäksi myös arkipukeutumiseen vapaa-ajalle.

Kiinteyttävää pukeutumista
Tänä syksynä Reebokin treenivaatemallistossa otetaan tehot irti liikkumisesta rennon tyylikkäiden kiinteytysvaatteiden avulla. EasyTone-kiinteytysvaatteet tuntuvat napakalta päällä, mutta näyttävät mukavan rennoilta. Vaatteiden juju perustuu patentoituun innovaatioon, ResisTone-kiinteytysnauhaan. Kiinteytysnauhat ovat materiaaliltaan sileät ja kuminauhamaisen elastiset, ja ne on sijoitettu toppien ja t-paitojen selkämyksiin. Nauhoitus kulkee kaarevasti harteilta, lapaluiden kautta kylkien kohdalle.

Kiintetysnauhojen antaman vastuksen avulla ylävartalon lihakset kiinteytyvät, ja napakan topin ansiosta asento sekä ryhti paranevat. Napakka toppi jää päällimmäisen kangaskerroksen alle piiloon, jolloin vaate on rennon tyylikäs. EasyTone-kiinteytysvaatteet soveltuvat aktiiviurheiluun, vapaa-ajan liikkumiseen sekä arkipukeutumiseen. Napakka toppi toimii tekniikkansa ansiosta ryhtiä kohentavana kiinteytysvaatteena myös muiden vaatteiden alla.

Tehot irti saapastelusta
Jalkojen ja pakaroiden lihastyötä lisäävillä Reebokin EasyTone-saappailla voi ottaa tehot irti arjen hyötyliikunnasta. Kenkien pohjamuotoilun teho perustuu pohjan kuperiin tasapainopalloihin, joiden ansiosta jalkojen ja pakaroiden lihakset työskentelevät tehokkaammin. Tyylikkäät saappaat sopivat trenditietoisen arkipukeutumiseen ja samalla pakarat saavat kaupungillakin kävellessä treeniä. Reebokin syksyn mallistosta löytyy konjakinväriset sekä mustat pitkävartiset saappaat sekä mustat saappaat veikeillä ja värikkäillä napeilla koristeltuna.

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070

Outi Hildén, outi.hilden@promode.fi / tiedotus ja kuvat