Reebokin ja Les Millsin yhteistyöstä uutta nostetta ryhmäliikuntatunneille

Reebok ja Les Mills ovat aloittaneet yhteistyön, jonka tavoitteena on nostaa ryhmäliikuntatunnit uudelle tasolle. Vuoden vaihteesta alkaen Reebok näkyy entistä enemmän myös suomalaisilla Les Mills -tunneilla.

(Painokelpoiset kuvat viestin lopussa)

“Haluamme yhteistyöllä kannustaa kaikkia nauttimaan liikunnasta. Oikeanlaisilla liikuntavarusteilla on suuri merkitys. Kun ihmisistä tuntuu hyvältä ryhmäliikuntatunneilla, saavat he lisäpontta ottaakseen urheilun pysyväksi osaksi elämäänsä”, kommentoi Tia Matthews, adidas Group Finlandin markkinointijohtaja, ja jatkaa: ”Reebok on aina ollut osa ihmisten ryhmäliikuntakokemusta, aina 80-luvun aerobic-tunneilta nykypäivään.”

Ryhmäliikuntatuntien suosion kasvu on juuri nyt kovempaa kuin vuosikymmeniin. Les Mills –tunnit ovat Suomessakin nousseet valtavaksi ilmiöksi. Les Millsin hittitunnit kuten BODYPUMP™, BODYCOMBAT™ ja uudempi LES MILLS GRIT™ nostattavat hien pintaan vuosittain jopa kymmenille tuhansille suomalaisille.

”Les Mills ja Reebok ovat molemmat olleet kiinteä osa ryhmäliikunnan maailmaa jo vuosikymmenten ajan. Yhteinen intohimomme tekee meistä loistavan parivaljakon, ja olen varma että pystymme yhdessä nostamaan ryhmäliikunnan kokonaan uudelle tasolle”, kommentoi Phillip Mills, Les Mills Internationalin toimitusjohtaja.

Juhlistaakseen vasta-alkanutta yhteistyötään brändit ovat julkaisseet ryhmäliikuntatuntien historiaa mukaansa tempaavasti esittelevän klipin ”Revolution”. Klipin toteutuksesta on vastannut palkittu tuotantoyhtiö Partizan, ja sen on ohjannut Warren Fu.

Uuden yhteistyön vaiheista tiedotetaan lisää lähiaikoina.

Revolution’ –klippi on katsottavissa osoitteessa http://reesha.re/jwb4  tai www.reebok.com.

Reebok
Reebok on yksi maailman suurimpia urheilu- ja vapaa-ajan kenkien, vaatteiden ja välineiden suunnittelijoita, markkinoijia ja jakelijoita. adidas-konserniin kuuluva Reebok on edelläkävijä urheiluvälinealalla, ja on jättänyt pysyvät jälkensä niin juoksun, fitnessin kuin treenaamisenkin maailmaan. Lisätietoja saa osoitteesta www.reebok.com tai seuraamalla Reebokia sosiaalisessa mediassa http://reesha.re/plus; http://facebook.com/reebok; http://twitter.com/reebok; http://youtube.com/reebok; tai http://news.reebok.com/

Les Mills International
Les Mills International Limited on luonut 13 kansainvälistä treeniohjelmaa, muun muassa BODYPUMP™, BODYCOMBAT™, ja uudempana LES MILLS GRIT™. Joka viikko miljoonat ihmiset ympäri maailmaa kohottavat kuntoaan Les Mills –tunneilla. Tunteja on 80 maassa ja yli 15 000 lisensioidulla kuntosalilla. Lisätietoja saa osoitteista www.lesmills.com www.facebook.com/lesmills ja https://twitter.com/LesMills.

Soprano Oyj

Wilma Wallin