Reebokin RunTone-juoksukengät tehostavat jalkojen lihastyötä

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Jalkojen ja pakaroiden lihastyötä lisäävillä Reebokin RunTone-juoksujalkineilla voi ottaa tehokkaan startin kohti kesää. Kenkien pohjamuotoilun teho perustuu kahdeksaan pehmeään tasapainopalloon, jotka luovat tunteen rantahietikolla juoksemisesta. Reebokin RunTone-juoksukenkä sopii aktiivijuoksijalle, joka haluaa ottaa maksimitehot irti juoksulenkistä.

Tehoa juoksuun tasapainopalloista
Reebokin RunTone-juoksujalkineiden teho perustuu kenkien pohjamuotoiluun. Kengän pohjaan on sijoitettu kahdeksan matalaprofiilista tasapainopalloa, jotka jakautuvat tasaisesti koko kengän pohjan alueelle. Pehmeät tasapainopallot aktivoivat juoksijaa käyttämään tehokkaasti jalkojen ja pakaroiden lihaksia. RunTone-juoksukenkien pohjamuotoilu lisää energiankulutusta, nopeuttaa kiinteytymistä sekä luo pehmeän juoksuaskeleen – aivan kuin juoksisi rantahietikolla.

Kevään juoksukengistä uudet mallit
Reebokin RunTone-juoksukengät sopivat urheilijalle, joka haluaa ottaa tehot irti juoksulenkistä. Kevään sporttisten juoksukenkien mallisto laajenee ja värivaihtoehtoina ovat musta ja valkoinen, joissa tehosteväreinä on käytetty sinistä, hopeaa sekä kelta-oranssia. Reebokin RunTone-juoksukengistä on saatavana malleja sekä naisille että miehille. Kenkien päällisosa on hengittävää verkkokangasta.

RunTone-juoksukengät jatkavat EasyTone-kenkien menestystä
Reebokin RunTone-juoksukengät ovat innovaationa jatkoa suuren suosion saavuttaneille EasyTone-kiinteytyskengille. EasyTone-kengät tunnetaan kävelykenkinä, jotka tehostavat erityisesti jalka- ja pakaralihasten työskentelyä. Reebokin RunTone-juoksukenkien teknologia perustuu yhtä lailla pohjamuotoilun tasapainopallojen lihastyötä tehostavaan vaikutukseen. Reebokin kiinteytystuotekategoriaan kuuluvat myös TrainTone-sisäliikuntakengät sekä EasyTone-fitnessvaatteet.

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Outi Hildén, outi.hilden@promode.fi / tiedotus ja kuvat