ROOMS ON VÄRISILMÄN UUSI TYYLIKÄS LAMINAATTILATTIAMALLISTO

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Värisilmän uusi, laadukas laminaattilattiamallisto ROOMS saapuu syyskuussa Värisilmä-liikkeisiin. ROOMSin 29 erilaista laminaattilattiaa on jaettu neljään eri mallistoon: Penthouse, Loft, Suite ja Studio ja niistä löytyy sopiva lattia niin ilmeikkääseen yksiöön kuin avaraan loft-tilaan. Tyylikäs ROOMS-laminaattilattia on myös kestävä – lattioiden takuu kotikäytössä on 25–30 vuotta. Lankkumaiset Penthouse- ja Loft-mallistot sopivat myös julkisten tilojen kovaan kulutukseen.

Tyylikkäät Penthouse ja Loft kovaankin käyttöön
Värisilmän uusien ROOMS-laminaattilattioiden kärkimallisto on Penthouse, jossa on kahdeksan eri mallia 1-sauvaisia, lankkumaisia lautoja. Valikoimasta löytyy sekä tummia että vaaleita värivaihtoehtoja. Laudat ovat tyylikkään pitkiä (1,845m) ja kapeita (188mm). Laudan 12 mm paksuus puolestaan tekee siitä tukevan, mikä vähentää myös lattian kopinaa. Penthouse-malliston laminaateissa on lisäksi antistaattinen käsittely pinnassa. ROOMSin Loft-mallisto puolestaan koostuu kuudesta 1-sauvaisesta, 10 mm paksusta mallista. Penthouse- ja Loft-mallistojen rauhalliset kuosit ovat tammen kauniita eri sävyjä. Viistereunat lautojen sivuilla korostavat yksittäistä lautaa.

Penthouse- ja Loft-mallistojen käyttöluokka on 23/33, joten ne soveltuvat kotien lisäksi julkisten tilojen kovalle kulutukselle. Loft-malliston lattiat soveltuvat myös Penthousea pienempiin tiloihin – malliston lautoja on helppo käsitellä ahtaissa paikoissa. Penthouse- ja Loft-mallistolla on 30 vuoden takuu kotikäytössä ja 5 vuoden takuu julkisissa tiloissa.

Laaja valikoima kuoseja Suite- ja Studio-mallistoissa

ROOMSin Suite-mallistossa
on viisi mallia, kaikki 1-sauvaisia, lankkumaisia laminaatteja, joissa on tammikuosien lisäksi vaahtera- sekä pähkinäkuoseja. Neljässä kuosissa pinta on harjattu, mikä syventää sen struktuuria ja valoa vasten myös kiiltoaste-erot tulevat esille. Pähkinäkuosissa puolestaan on öljytty pintakäsittely, joka tekee pinnasta mattamaisen. Myös Suite-laminaateissa on viisteet sivulla, mikä tuo yksittäisen laudan paremmin esille.

ROOMSin laajimmassa Studio-mallistossa on 11 erilaista lattiavaihtoehtoa. Kaikkien mallien laudat ovat 2- tai 3-sauvaisia, mikä tuo lattiaan elävyyttä.
Mallistossa on tarjolla kattava valikoima puulaatuja. Erikoisuutena on Tammi Multi Trip, jonka 3-sauvaisessa toteutuksessa sauvojen leveydet vaihtelevat laudasta toiseen. Lattiaan syntyy näin epäsymmetrinen kuviointi, josta saumat eivät erotu. Suite- ja Studio-mallistojen käyttöluokka on 23/32, joten ne ovat tarkoitettu lähinnä kotikäyttöön. Mallistot soveltuvat myös julkisten tilojen normaalikulutukseen, kuten toimistoihin ja pieniin myymälöihin. Mallistoilla on 30 vuoden takuu kotikäytössä ja 5 vuoden takuu julkisissa tiloissa.

ROOMS on Värisilmän laminaattilattioiden lippulaiva

Värisilmä panostaa ROOMS-mallistoon niin palvelun kuin myymäläilmeen ja pakkausten suhteen. Laadukas ROOMS on Värisilmän laminaattilattioiden kärkituote.

Tuote- ja hintatiedot:

• Suositushinta 19,00 € / m2

Toimitusaika:
noin 2-3 päivää

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Kyösti Raidén, Puh. 0500 454 092, (09) 8491 4224, kyosti.raiden@varisilma.fi
www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto
Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali, näyte- ja kuvaustuotteet

Kuvapankki:

www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Värisilmä, puh. (09) 849 141