RUSKEA KELLO KRUUNAA SYYSTYYLIN

Oy Perkon maahantuomissa kelloissa ruskeita sävyjä ja nahkarannekkeita

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen löydät viestin lopusta.)

Michael Korsin syysmalliston nahkarannekkeisissa kelloissa on käytetty kullattua terästä ja koristekiviä, mikä tekee kelloista ylellisiä ja näyttäviä. Kotimainen Leijona puolestaan on tuonut markkinoille Kiti Kokkosen suunnitteleman vintage-henkisen kellon. Leijona 100 vuotta -juhlavuoden suunnittelukilpailun yleisöäänestyksen voittajakellon ranneke on valmistettu suomalaisesta poron nappanahasta. Rentoon tyyliin sopiva Dieselin nahkarannekkeinen kello on valmistettu teräksestä. Trendikkäässä unisex-kellossa on neliön muotoinen kellotaulu ja leveähkö ranneke.

Puhdaslinjaiset ja käyttömukavuudestaan tunnetut keraamiset kellot jatkavat vahvasti nousuaan myös syksyn malleissa. Fossilin syvän tummanruskea keraaminen kello saa tyylikkään säväyksen koristekivistä ja kullatuista viisareista. Michael Korsilta on saatavana myös teräksestä valmistettuja ruskeita ja pelkistettyjä kellomalleja. Akryylistä valmistettu kilpikonnakuosinen kello kuuluu myös Michael Korsin uutuuksiin. Kellon massiivinen ranneke on ympäröity kullatulla teräksellä.

Oy Perkko, tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte, puh.
0400 414 286, pirjo.kaarte@perkko.fi, www.perkko.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070