SEIKOLLE SUOMENKIELISET INTERNETSIVUT

Seiko on avannut suomenkieliset internetsivut osoitteessa www.seiko.fi. Sivusto tarjoaa monipuolista tietoa laadukkaista Seiko-kelloista suomalaisille kuluttajille ja jälleenmyyjille.

Seikon uudet internetsivut palvelevat suomen kielellä
Seikon suomenkieliset internetsivut tarjoavat hyödyllistä tietoa niin kellon hankintaa suunnitteleville kuin Seiko-kellojen omistajille ja jälleenmyyjille. Sivustolta löytyvät tuotetiedot, suositushinnat ja kuvat kaikista Suomessa myytävistä Seiko-kelloista: Sportura-, Velatura-, Arctura- ja Premier-mallistoista sekä Seiko-kellojen perusmalleista. Sivuilla on myös kellojen käyttöohjeet ja kaikkien jälleenmyyjien yhteystiedot. Lisäksi sivustolla on linkit Seikon kansainväliseen, kuvitettuun historiikkiin ja vain ulkomailla myytävien Spring Drive- ja Ananta-mallistojen esittelyihin.

– Seiko on pitkään ollut yleisin hakusana, joka on tuonut hakukoneiden kautta kävijöitä Seiko-kelloja maahantuovan Oy Perkon omille internetsivuille. Seikon uuden sivuston avulla voimme palvella entistä paremmin Seikon suomalaisia asiakkaita, kertoo Oy Perkon tuotemyyntipäällikkö Jussi Kivistö.

Uraauurtavan teknologian edelläkävijä
Seikon suomenkielisellä sivustolla esitellään yrityksen kehittämiä, uraauurtavia teknologisia sovelluksia. Seiko on lähes 130-vuotisen historiansa aikana luonut tyhjästä lukuisia innovaatioita, joita muut kelloteollisuuden toimijat ovat myöhemmin omaksuneet. Seikon kehitystyön tuloksena on syntynyt muun muassa maailman ensimmäinen kvartsikello ja ympäristöystävällinen Kinetic-teknologia, joka saa käyttöenergiansa kellon kantajan kehonliikkeistä.

– Tuotekehittelyssään Seiko on keskittynyt luomaan tunteisiin vetoavaa teknologiaa, joka vahvistaa vuorovaikutusta käyttäjän ja tuotteen välillä. Tätä tavoitetta tukee myös internetsivujen avaaminen suomalaisten asiakkaiden omalla äidinkielellä, Kivistö lisää.

SEIKO
perustettu Japanissa 1881
-
palkittu useita kertoja teknologisista innovaatioista