SELECT COLLECTIONIN UUSI MATKAKUVASTO VIE SINUT MATKALLE EKSLUSIIVISIIN LOMAKOHTEISIIN

Luksusmatkojen järjestäjän lifestyle-julkaisu esittelee matkakohteita muotimaailman tyyliin

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Loisteliaista matkakohteista ja henkilökohtaisesta palvelusta tunnettu matkanjärjestäjä Select Collection viettää 20. juhlavuottaan. Luksusmatkojen järjestäjän uusi, kahden vuoden välein ilmestyvä lifestyle-julkaisu esittelee Select Collectionin yli 400 lomakohdetta noin 50 matkakohteessa ympäri maailmaa. Ainutlaatuisen, eleganssia huokuvan julkaisun sivuilla esiintyy kansainvälisen muotikuvaaja Camilla Åkransin kuvissa huippumalli Theres Alexandersson.

Enemmän kuin pelkkä matkaesite
Uusi Select Collectionin yli 450-sivuinen matkakuvasto esittelee huolellisesti valitun joukon maailman ylellisimpiä hotelleja ja ainutlaatuisia matkakohteita sekä antaa ideoita ja inspiraatiota matkailuun. Tyylikkäästä ulkoasustaan ja kattavasta sisällöstään tunnettu lifestyle-julkaisu ilmestyy kahden vuoden välein. Kuvasto antaa mielenkiintoista tietoa yli 400 lomakohteen palveluista ja ylellisistä erikoisuuksista noin 50 matkakohteessa ympäri maailmaa.

Muotimaailmasta inspiraationsa saaneen lifestyle-julkaisun sivuilla esiintyy ruotsalainen huippumalli Theres Alexandersson, jonka Ruotsin Elle-lehti palkitsi tammikuussa 2012 vuoden malli -palkinnolla. Julkaisun kuvat ovat muotikuvaaja Camilla Åkransin käsialaa. Hän on tehnyt useita mainoskampanjoita tunnetuille kosmetiikka- ja muotimerkeille, kuten Chloélle, Missonille ja Hermès’lle.

Haute Couture -lomia Select Collectionilta
Select Collection tunnetaan luksusmatkailun erityisosaamisesta, henkilökohtaisesta palvelusta sekä asiakkaiden saamasta VIP-kohtelusta. Yrityksen on perustanut Leija Graf Tukholmassa vuonna 1992. Helsingissä yritys on toiminut vuodesta 1999 lähtien.

Hinta:
Select Collection -matkakuvasto, hinta 10 €

Select Collection (Bulevardi 28, Helsinki), Stockmann ja Akateeminen Kirjakauppa

Select Collection, www.selectcollection.fi
Marketing Coordinator
Max Albrechtsson, max.albrechtsson@selectcollection.se

Yhteystiedot:

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 050 566 6374
Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi

Select Collection myy korkealuokkaisia matkoja ylellisiin kohteisiin ympäri maailmaa. Yritys tarjoaa asiakkailleen luksusmatkailun erityisosaamista, henkilökohtaista palvelua sekä VIP-kohtelua. Select Collection on perustettu Tukholmassa vuonna 1992 ja sen perustaja on Leija Graf. Yrityksellä on toimistot myös Helsingissä, Oslossa, Kööpenhaminassa sekä Lontoossa. Yrityksen luksuskonsepti käsittää myös Lifestyle Boutiquen Helsingissä, Day Span ja Lifestyle Boutiquen Tukholmassa sekä Gallery Boutiquen Lontoossa.