Speedo Sculpture – testattua tyyliä altaaseen ja rannalle

Täydellisesti istuvia ja naisellisia uimapukuja

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Maailman tunnetuin uima-asubrändi Speedo tuo huippuasiantuntijuutensa naiselliseen Sculpture-mallistoon.  Speedo Sculpture -uimapukumalliston suunnittelussa on analysoitu yli 5000 naisen vartalon muotoja, minkä ansiosta uimapuvut istuvat ja antavat ryhtiä. Malliston uima-asuissa on käytetty Speedon patentoimaa Sculpture-materiaalia, joka tukee ja korostaa vartalon parhaita puolia. Muodikkaat uima-asut ovat ominaisuuksiltaan ihanteellisia uima-altaassa ja näyttäviä altaan reunalla.

Speedo on edelläkävijä uima-asujen suunnittelussa ja tuotekehityksessä. Sculpture on Speedon patentoima nylon-lycra -materiaali, joka antaa tukea ja muotoilee vartaloa. Erittäin pehmeä ja ylellinen Sculpture-materiaali myös kuivuu nopeasti. Lisäksi se kestää erinomaisesti klooria ja suojaa UV-säteiltä. Speedon asiantuntijat ovat huomioineet suunnittelussa myös leikkaukset, yksityiskohdat, printtikuviot ja värit, jolloin vartalon parhaat puolet tulevat esiin.

Vartaloa muokkaavan Premiere Aurashine -uimapuvun Sculpture-materiaali tukee vatsaa. Muotoilevat leikkaukset ja säädettävät olkaimet puolestaan tuovat tukea rinnoille. Kuviointi imartelee uumaa tehden vyötäröstä kapeamman näköisen. Pohjaväri on klassisen musta ja tehosteina on käytetty pinkkiä sekä harmaata.
Speedo Sculpture Premiere Aurashine
-uimapuku, 08702, 115 €

Rypytykset Premiere Spashine - uimapuvun kyljissä ja Sculpture-materiaali muotoilevat vartaloa. Kestävä, mutta pehmeä kangas silottaa vartalon kurveja miellyttävästi. Säädettävät olkaimet pysyvät napakasti paikoillaan. Suomessa myytävänä mustana.
Speedo Premiere Spashine
-uimapuku, 08704, 85 €

Uimapuvun hoito-ohjeet:
  • Huuhtele uimapuku aina käytön jälkeen kylmällä vedellä.
  • Älä kääri märkää uimapukua märän ja käytetyn pyyhkeen sisään - kloorijäämät tuhoavat materiaalin.
  • Älä kuivaa uimapukua suorassa auringon valossa
  • Aurinkorasvat ja hikoilu vaikuttavat myös materiaalin kuntoon
  • Noudata pukuun merkittyjä pesuohjeita

Lisätietoja: Oy Sultrade Ltd, Pauliina Sjölund puh.(09) 859 592 25, pauliina.sjolund@sultrade.fi www.speedo.com

Viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070 Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Kuluttajatiedustelut: Oy Sultrade Ltd, puh. (09) 859 591, info@sultrade.fi

Myynti: Urheiluliikkeet ja tavaratalojen urheiluosastot.

Oy Sultrade Ltd on monipuolinen ja osaava urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiyritys ja suomalaisen Transmeri-konsernin itsenäinen tytäryhtiö. Sultrade edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä Suomessa ja Baltiassa. Sultraden liikevaihto vuonna 2011 oli n. 40 milj € ja se työllistää 65 henkilöä.