Speedon värikkäät Learn to Swim -lastentuotteet tekevät uimaan opettelusta hauskaa

Uimaan oppiminen on lapsen motorisen kehityksen ja turvallisuuden kannalta tärkeä taito. Speedon Learn to Swim -mallisto tarjoaa monipuolisen valikoiman lapsille suunnattuja uima-apuvälineitä ja tarvikkeita, jotka tukevat uimaan oppimista ja tekevät siitä entistä hauskemman elämyksen. Kesän 2013 uutuuksina mallistoon on kehitetty 2–6-vuotiaan kasvoihin täydellisesti istuva uimamaski sekä kalanmuotoiset sukelluslelut, jotka innostavat jo uimaan oppinutta lasta vedenalaisiin tutkimusretkiin.

Speedon Learn to Swim -lastenmallisto koostuu laadukkaista uima-apuvälineistä ja tarvikkeista, jotka tukevat uimataidon harjoittelun eri vaiheita. Ne auttavat vanhempia tekemään uimataidon harjoittelusta lapselle turvallisen ja miellyttävän kokemuksen, aina veteen totuttelusta lähtien. Vauvojen ja taaperoiden ensimmäisiin vesileikkeihin on tarjolla uimavaippoja, hupullisia pyyhkeitä ja kelluttavia uimaistuimia.

Uimaan opettelevien avuksi Speedo on suunnitellut korkealaatuisia kelluttavia apuvälineitä, joiden avulla lapsen on helppo löytää oikea uima-asento. Kestosuosittua Sea Squad Floatsuit -kelluttavaa apu-uimapukua on saatavana 2–6-vuotiaille väriyhdistelmissä pinkki/vihreä ja sininen/vihreä. Haalarimallisessa puvussa on lyhyet hihat ja lahkeet, joiden ansiosta lapsi pysyy vedessä pidempään lämpimänä.

Uutuutena Speedo on kehittänyt pikku uimareille Sea Squad Mask Jr -uimamaskin, joka suojaa silmiä vedeltä ja auttaa näkemään paremmin veden alla. Uimamaskin yhtenäinen linssiosa takaa esteettömät näkymät. Maskin tiivisteet on valmistettu pehmeän geelimäisistä Speedo Biofuse -materiaaleista, jotka varmistavat, että maski istuu tiiviisti ja miellyttävästi kasvoilla. Pinkkinä tai sinisenä valmistettava uimamaski on tehty 2–6-vuotiaiden mittoihin sopivaksi.

Jo uimaan oppineille Speedon Learn to Swim -mallisto tarjoaa inspiroivia uimaleluja, jotka innostavat kartuttamaan uimataitoa. Uusien Sea Squad Spinning Dive Toy -sukelluslelujen avulla vedenalaiseen maailmaan tutustumisesta voi tehdä hauskan leikin. Kalanmuotoiset sukelluslelut painuvat altaan pohjalle pyörien ja jättäen jälkeensä kuplavanan, jonka avulla ne on helppo löytää. Iloisen väriset sukelluslelut myydään neljän kappaleen lajitelmissa.

Hyödyllisiä vinkkejä ja neuvoja lapsen uimaan opettamiseen on koottu Speedon Learn to Swim -malliston internet-sivuille: www.speedoseasquad.com.

Sea Squad Floatsuit -kelluttava apu-uimapuku
, suositushinta 33,50 €,
värit: pinkki/vihreä, sininen/vihreä, koot: 2–3, 3–4, 4–5, 5–6 vuotta

Sea Squad Mask Jr -uimamaski, suositushinta 22,50 €,
värit: pinkki, sininen, koko: 2–6 vuotta

Sea Squad Spinning Dive Toy -sukelluslelut, suositushinta 29,90 €,
lajitelma (4 kpl)

Oy Sultrade Ltd, Pauliina Sjölund
puh. (09) 859 592 25, pauliina.sjolund@sultrade.fi
  www.speedoseasquad.com, www.speedo.com

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Oy Sultrade Ltd, puh. (09) 859 591, info@sultrade.fi

Urheiluliikkeet ja tavaratalojen urheiluosastot

Oy Sultrade Ltd on monipuolinen ja osaava urheilu- ja vapaa-ajantuotteiden maahantuontiyritys ja suomalaisen Transmeri-konsernin itsenäinen tytäryhtiö. Sultrade edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä Suomessa ja Baltiassa. Sultraden liikevaihto vuonna 2011 oli n. 40 miljoonaa euroa ja se työllistää 65 henkilöä.