Stalan uudet PL-2-postilaatikko ja Pihamoduli helpottavat arkea tyylikkäästi

Keittiöaltaistaan tunnettu Stala lanseeraa STALA*Piha-konseptinsa myötä uusia toiminnallisia tuotteita kodin ja kesämökin pihaan. Sisustusarkkitehti Tapio Anttilan Stalalle suunnittelemat Stala PL-2-postilaatikko ja käytännöllinen Pihamoduli helpottavat arkea ja ovat ilo silmälle. Pohjoismaisiin sääolosuhteisiin suunniteltu, tyylikäs ja tilava Stala PL-2-postilaatikko edustaa uudenlaista toiminnallisuutta ja muotoilua postilaatikoissa. Stalan Pihamoduli puolestaan siistii pihan ja tuo säilytystilaa sinne, missä sitä tarvitaan. Kotipiha saa yhtenäisen, viimeistellyn ilmeen, sillä Pihamodulin ja PL-2 postilaatikkomalliston muotoilu ja värit ovat yhteensopivia.

(Painokelpoiset kuvat ja ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Näyttävä Stala*PL-2-postilaatikko on suunniteltu pohjoisen sääolosuhteisiin
Sisustusarkkitehti Tapio Anttilan Stalalle suunnittelemassa PL-2-postilaatikossa on uudenlaista arkea helpottavaa toiminnallisuutta. Tyylikäs ja tilava PL-2 on suunniteltu vaativiin pohjoisen sääolosuhteisiin: Sen runko on valmistettu erittäin kestävästä Pural-materiaalista. Silikonisuoja estää lukon jäätymisen ja päältä avattava muovikansi pysyy magneettikiinnityksen ansiosta jämäkästi paikallaan. Postilaatikon ainutlaatuinen, automaattinen Sinulle on postia -osoitin ponnahtaa esille, kun laatikkoon laitetaan postia. Käytännöllisen Ei mainoksia -magneetin avulla voi helposti ohjeistaa postinkantajaa.

– PL-2-postilaatikon muotoilun tavoitteena oli tuoda uudenlaista toiminnallisuutta ja estetiikkaa perinteiseen tuotteeseen. Postit pinoutuvat PL-2-postilaatikkoon kauniisti ja laatikko on myös helppo tyhjentää, kertoo suunnittelija Tapio Anttila.

Stalan PL-2-postilaatikoissa on UV-suoja, joten ne eivät haalistu auringossa. Valkoisina ja harmaina saatavat PL-2-postilaatikot on myös helppo asentaa riviin, mikä luo tyylikkään yhtenäisen ilmeen esimerkiksi taloyhtiöön.

Monikäyttöinen Stala*Pihamoduli tuo pihaan järjestystä

Stalan edustava ja käytännöllinen Pihamoduli on tyylikäs säilytystila jäteastioille sekä pihan muille välineille ja työkaluille. Pihamodulin on suunnitellut Tapio Anttila ja tuotekehitysprojektissa on ollut mukana kiinteistöjen jätepisteisiin erikoistunut Hannoa Oy. Pihamoduli siistii pihan yleisilmeen varastoiden ja kätkien sisäänsä pihatarvikkeet ja jäteastiat. Kun tavarat ovat paikoillaan eivätkä kierrätystä odottavat jätteet loju talon nurkalla, piha on viihtyisä ja viimeistelty.

Stala*Pihamoduli on muunneltava ratkaisu – mallistossa on kolme erikokoista modulia, jotka voidaan varustaa jäteastioiden säilytystilaksi tai varastotilaksi sekä näiden yhdistelmäksi.  Pihamodulin varastotila sopii hyvin esimerkiksi puutarhatyökalujen varastoksi tai muiden kierrätettävien jätteiden väliaikaiseksi säilytyspaikaksi. Pihamodulin varastotila voidaan varustaa hyllyillä ja ripustuskoukuilla. Se voidaan muuttaa myös jälkikäteen jäteastian suojaksi tai päinvastoin vain ovea vaihtamalla. Kestävästä, kattorakenteista tutusta Ruukki Pural -pinnoitttesta valmistettu Pihamoduli on saatavana valkoisena ja tummaharmaana. Se on helppo pystyttää tasaiselle alustalle ilman anturaa.

Stala*PL-2
-postilaatikko
hinta: 139 €, värit: valkoinen ja harmaa
Säänkestävä nimikylttitarra sekä Ei mainoksia -magneetti tulevat postilaatikon mukana

Stala*Pihamoduli

hinnat: mallista riippuen 499–999 €, värit: valkoinen ja tummaharmaa

Stala Oy,
www.stala.fi
Mari Tuomisto
, markkinointijohtaja, mari.tuomisto@stala.com, puh. 050 331 31 89

:
PR- ja viestintätoimisto Promode, puh. 09 170 070, heidi.azinur@promode.fi / tuotekuvat

Postilaatikoiden jälleenmyynti:
rautakaupat ja lukkoliikkeet
Stala myyntipalvelu, puh 03 882 1133 (Pihamodulit)

Stala Oy on suomalainen perheyritys, joka suunnittelee, tuottaa ja markkinoi innovatiivisia ratkaisuja kodin tiloihin. Arjen sujuvuus, yksilölliset ratkaisut ja kestävät turvalliset materiaalit ovat toimintamme kulmakiviä. Tuotevalikoimaan kuuluvat pesupöydät, altaat, tasot, jätelajitteluvaunut, postilaatikot ja pihamodulit. Toimimme yli kymmenessä maassa, tehtaamme sijaitsee Lahdessa, myyntiyksikkö lisäksi Ruotsissa. Viennin osuus on yli 30 % Stalan liiketoiminnasta.