TALOTALO PALVELEE RAKENTAJAA JA REMONTOIJAA KOKONAISVALTAISESTI

TaloTalosta hyödylliset työkalut rakennusprojektinhallintaan

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-liitteisiin ovat viestin lopussa)

Maaliskuun alussa Vantaan Varistoon avattu TaloTalo on uudenlainen rakentamisen ja remontoinnin erikoisliike, joka tarjoaa laajan tuote- ja materiaalivalikoiman lisäksi ainutlaatuista, kokonaisvaltaista palvelua projektin suunnitteluun ja johtoon sekä kustannusten hallintaan. Rakentaja ja remontoija saavat TaloTalosta kaiken tarvittavan yhdestä paikasta – vaivattomasti, yksilöllisesti ja turvallisesti.

Ainutlaatuinen TaloTalo-konsepti tarjoaa yksilöllisen tavan rakentaa ja remontoida
TaloTalossa on koottu yhteisiin toimitiloihin rakentajan ja remontoijan tarpeita palvelevia toimijoita, joiden tuotteet ja palvelut täydentävät saumattomasti toisiaan. Laajassa, yli 1600m2 erikoisliikkeessä toimivat Cadpool Oy, Domus Yhtiöt Oy, Hanakat / LVI-Tohtori Oy, Hifi Studio, Hilkos Consulting Oy, Lammi-Kivitalot Oy, Onninen Oy, Pukkila Oy Ab, Rakennusliike Florström Oy, Sami-Talo sekä Tulkivi Oyj.

– TaloTalo-konseptin ideana on tarjota rakentajille ja remontoijille kaikki tarpeellinen kivi-, puu- ja hirsitalopaketeista tulisijoihin ja keittiöistä LVI-ratkaisuihin yhdestä paikasta – räätälöidysti ja yksilöllisesti. Asiakkaamme saavat maksutta käyttöönsä kehittämämme projektinhallinta- ja kustannushallintatyökalut, eli TaloTalo-PROJEKTI ja TaloTalo-HANKINTA -sovellukset, jotka helpottavat kokonaisuuden hallintaa. Palvelukokonaisuutemme sisältää myös mahdollisuuden luotettaviin rakentamispalveluihin, kertoo TaloTalon liiketoimintajohtaja Jyri Kuusisalo.

TaloTalo-HANKINTA ja TaloTalo-PROJEKTI -sovellukset neuvovat rakennusprojektin kaikissa vaiheissa
Kustannusten ja projektinhallinta ovat kaikkien rakennushankkeiden kriittisiä kohtia. TaloTalo-PROJEKTI ja TaloTalo-HANKINTA ovat TaloTalon asiakkaiden käyttöön kehitettyjä sovelluksia, jotka antavat neuvoja työvaiheiden oikea-aikaiseen toteutukseen. TaloTalo-HANKINTA-sovellus auttaa luomaan kokonaisnäkemyksen budjetista heti alusta asti. Se myös ohjaa hankintapäätöksiä ja kertoo, mitkä hankinnat tulee lyödä lukkoon ensimmäisinä. Lisäksi sovellus näyttää mihin kohtiin budjetissa jää pelivaraa myöhemmin tehtäviä päätöksiä varten. TaloTalo-PROJEKTI-sovelluksen avulla puolestaan toimijoiden ja materiaalitoimitusten aikataulut synkronoidaan siten, että työ on mahdollisimman sujuvaa. TaloTalo-PROJEKTI kertoo hyvissä ajoin, milloin jokin tavaratilaus on tehtävä, jotta seuraava työvaihe voi toteutua ajallaan.

– Rakennusprojekti on monille taloudellisesti elämän suurin investointi, joka vie paljon voimavaroja. Siksi kaikki sen kulkua vaikeuttavat seikat aiheuttavat ylimääräistä huolta. TaloTalon tavoitteena on tarjota asiakkaidemme projekteihin vaivattomuutta, yksilöllistä suunnittelua, asiantuntevaa ja kustannustehokasta toteutusta sekä oikeat, luotettavat toimijat kokonaispalveluna – sujuvasti ja ilman yllätyksiä, Kuusisalo kuvailee.

Vantaan Varistoon avattu TaloTalo-myymälä on ensimmäinen konseptin mukainen toimipiste. Tavoitteena on laajentaa TaloTalon toimintaa avaamalla uusia toimipisteitä Suomen suurimpiin kasvukeskuksiin.

TaloTalo, www.talotalo.fi
liiketoimintajohtaja Jyri Kuusisalo, puh. 040 587 2886, jyri.kuusisalo@talotalo.fi
hallituksen puheenjohtaja Tatu Jokisalo, puh. 0207 530 430, tatu.jokisalo@talotalo.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / viestintä ja kuvamateriaali

Liikkeen osoite:

Vantaa, Varisto: Kauppakeskus Fresko, Riihitontuntie 1, 01720 Vantaa

TaloTalo-konsepti tarjoaa kokonaisvaltaista palvelua rakentamiseen ja remontointiin. Pientalorakentaja ja remontoija saavat TaloTalosta kaiken yhdestä paikasta. Vantaan Varistoon maaliskuussa 2012 avatussa laajassa, yli 1600m2 erikoisliikkeessä toimivat Cadpool Oy, Domus Yhtiöt Oy, Hanakat / LVI-Tohtori Oy,  Hifi Studio, Hilkos Consulting Oy, Lammi-Kivitalot Oy, Onninen Oy, Pukkila Oy Ab, Rakennusliike Florström Oy, Sami-Talo sekä Tulkivi Oyj. TaloTalon tavoitteena on laajentaa toimintaa avaamalla uusia toimipisteitä Suomen suurimpiin kasvukeskuksiin. TaloTalo tarjoaa uudenlaisen tavan rakentaa ja remontoida – vaivattomasti, yksilöllisesti ja turvallisesti.