Tefismart Pro haastaa perinteiset ravintolapöytäliinat

Uusi likaa hylkivä pöytäliina fine dining -ravintoloille

Kotimainen Rusanen MicroClean lanseeraa Tefismart Pro -pöytäliinavalikoimaan uuden, perinteistä puuvillaliinaa muistuttavan vaihtoehdon. Suomessa kehitetty pöytäliina näyttää ja tuntuu satiinipintaiselta puuvillaliinalta, mutta sen huomaamaton, nanoteknologiaan perustuva käsittely tekee siitä likaa hylkivän. Kerrostetusta polyesteripuuvillasta valmistetulle, innovatiiviselle uutuuskankaalle on tehty patenttihakemus. Tefismart Pro -palvelu tarjoaa kokonaisvaltaisen ja -taloudellisen palvelun aina ravintolan kattaustekstiilien tarvekartoituksesta vuokraukseen sekä pöytäliinojen pesuun ja huoltoon.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Uusi likaa hylkivä kangas fine dining -ravintoloille ja catering-palveluille
Rusanen Microclean
lanseeraa uuden likaa hylkivän kangasvaihtoehdon Tefismart Pro -pöytäliinavalikoimaansa. Likaa hylkiväksi käsitelty kangas muistuttaa ulkonäöltään ja tunnultaan perinteistä valkoista, satiinipintaista puuvillaliinaa. Huomaamaton, nanoteknologiaan perustuva pintakäsittely kestää teollisuuspesun. Innovatiivinen kangas on kerrostettua polyesteripuuvillaa, jonka paino on 240 g/m2 ja maksimileveys 155 cm. Kankaan väri ja kuosi voidaan valita Tefismartin tai Vallilan kuosivalikoimasta tai räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaan. Tefismart Pro -kankaalle on tehty patenttihakemus.

Tefismart Pro -palvelu tarjoaa vaivattoman tavan vuokrata ravintolatekstiilit

Ravintola-alan toimijoille suunnattu Tefismart Pro -palvelu sisältää ravintolatekstiilien tarvekartoituksen, ravintolan tarpeisiin räätälöidyt pöytäliinat sekä niiden pesun ja huollon. Tekstiilien käyttöiän lähestyessä loppuaan, palvelu huolehtii myös pöytäliinojen kierrätyksestä. Tefismart Pro -tekstiilien ainutlaatuinen nanoteknologiaan perustuvan likaa hylkivän pintakäsittelyn vuoksi liinoja tarvitsee pestä kymmenen kertaa vähemmän kuin perinteisiä puuvillaliinoja. Tämä vähentää samalla tekstiilien vaatimia työ- ja varastointiresursseja ravintolassa.

Tefismart Pro -mallistoista kattaustekstiilit ravintolan tyylin mukaan

Tefismart Pro -mallistot sisältävät ammattikäyttöön monipuolisen valikoiman kuoseja ja värejä. Mallistot on nimetty käyttökohteiden mukaan: Arki, Ilta ja Teema. Tefismart Arki -mallisto sisältää ajattomia kuoseja ja raikkaita värejä lounas- ja casual dining -ravintoloihin. Tefismart Ilta -mallistossa yhdistyy selkeälinjaisuus hillittyihin väreihin, joten tuotteet soveltuvat erityisesti fine dining -ravintoloiden sekä catering-palveluiden tarpeisiin. Tefismart Teeman rohkeat, luonnon inspiroimat printtikuviot ja vahvat värikontrastit soveltuvat trendikkääseen ravintolaympäristöön. Vallila on luonut myös oman design-mallistonsa Tefismart Pro:lle. Tefismart Pro tarjoaa myös Chameleon-verkkopalvelun, jonka avulla voidaan luoda räätälöityjä kuoseja ravintolan tarpeisiin.

Esimerkkivideo kankaiden likaa hylkivästä pinnasta:

Chameleon-verkkopalvelu:
www.chameleon.fi