Tervetuloa Koti Ulkomailla -messuille 24.–25.3.2012 osastolle A20 tutustumaan Saarenmaan monipuoliseen asunto- ja hotellitarjontaan!

Erilaisia ulkomailla asumisen muotoja esittelevät Koti Ulkomailla -messut järjestetään 24.–25.3.2012 Wanhassa Satamassa (Pikku Satamakatu 3–5, Helsinki). Messut ovat avoinna lauantaina ja sunnuntaina klo 10–17. Sisäänkäynti on maksuton.

Messuilla Saarenmaan laadukasta asuntotarjontaa esittelee osastolla A20 kiinteistövälitystoimisto A & A Kinnisvara Saaremaa. Kuressaaren hotellitarjontaa osastolla edustavat idylliset kylpylähotellit Arensburg ja Georg Ots.

Tule messuille tutustumaan Kuressaaren viihtyisiin hotelleihin ja kuulemaan tarkemmin Saarenmaan vilkkaasta rakennustuotannosta, joka kiinnostaa myös suomalaisia ostajia. Jo 200 suomalaisperhettä elää Saarenmaalla ympärivuotisesti, ja yhä useampi on kiinnostunut hankkimaan loma- tai kakkosasunnon Virosta. Saarenmaan monipuolisesta asuntotarjonnasta ovat messuilla esillä muun muassa uuden Merikotka 9 -asunto-osakeyhtiön asunnot ja upeat Golf-villat, jotka rakennetaan Saare Golf -golfkentän viereen Kuressaareen.

Saarenmaalla kesänsä viettävä Ulla-Maija Tamminen PR- ja viestintätoimisto Promodesta on tavattavissa messuosastollamme lauantaina 24.3. klo 10–17.

Omaperäinen saaristolaisluonto, historialliset nähtävyydet, kylpylät, golf ja kulttuuritapahtumat houkuttelevat Saarenmaalle vuosittain runsaasti matkailijoita. Turismi on saarenmaalaisille tärkeä elinkeino, ja suomalaiset ovat saarella odotettuja vieraita sekä mieleisiä naapureita.

Lämpimästi tervetuloa Koti Ulkomailla -messuille 24.–25.3.2012 osastollemme A20!

Tullio Liblik

A & A Kinnisvara Saaremaa, Project Manager