Tivoli Audio Albergo -kelloradio kevään uutuusväreissä

Kelloradio pukeutuu aitoon puukuoreen

Pelkistetyn tyylikäs ja helppokäyttöinen Tivoli Audion Albergo-kelloradio saa tänä keväänä uudet raikkaat värivaihtoehdot sekä näyttävät lisävarustepuukotelot. Albergolle erityisesti suunnitellut kotelot pukevat radion puupintaan: pähkinän, kirsikan tai mustan saarnin sävyissä. Uutuusvärit ja kotelot ovat saatavilla hyvin varustetuista tavarataloista ja kodinkoneliikkeistä.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Tivoli Audion Albergo on selkeälinjainen AM/FM -kelloradio, jossa yhdistyvät sekä helppokäyttöisyys että korkealuokkainen ääni. Johdonmukaiset painikkeet ja käyttäjää opastava digitaalinäyttö tekevät suosikkiradiokanavalle virittäytymisen tai herätyksen asettamisen helpoksi.

Albergon herkkä AM/FM -viritin on varustettu RDS-toiminnolla, joka näyttää radion näytöllä muun muassa kuunneltavan radiokanavan nimen. Paristovarmennettuun digitaaliseen kelloradioon voi ajastaa tarvittaessa kaksi erillistä herätystä joko merkkiäänellä tai omavalintaisella radiokanavalla. Kelloradio on varustettu myös torkku- ja uniajastintoiminnoilla. Albergolla on mahdollista toistaa musiikkia Bluetooth-yhteensopivista laitteista, kuten älypuhelimesta, tabletilta tai tietokoneelta.

Kelloradion korkealuokkainen ääni syntyy kolmen tuuman kaiutinelementistä, jota käytetään myös Tivoli Audion klassikkomallissa Model Onessa. Laitteen kaikkia toimintoja voi ohjata myös mukana tulevalla kaukosäätimellä. Albergon värivaihtoehtoina ovat valkoinen ja antrasiitti sekä uudet väriyhdistelmät: punainen/valkoinen, oranssi/valkoinen, sininen/valkoinen ja vihreä/valkoinen.

Albergo-puukotelo antaa kelloradiolle uuden ilmeen

Lisävarusteena myytävän Albergo-puukotelon avulla kelloradion voi pukea pähkinän, kirsikan tai mustan saarnin sävyihin. Kotelon asennus onnistuu vaivattomasti, sillä pakkaus sisältää kaiken tarvittavan. Yksinkertaisen asennusmenetelmän ansiosta radion alkuperäistä koteloa ei tarvitse irrottaa, vaan se jää uuden puukuoren alle. Käsin viimeistellyn puukotelon on suunnitellut Tivoli Audion perustaja ja johtaja Tom DeVesto.

Albergo kasvaa stereojärjestelmäksi lisävarustekaiuttimen avulla

Albergo laajenee kompaktiksi stereojärjestelmäksi lisävarusteena saatavan kaiuttimen avulla. Kaiuttimen muotoilu ja ääni sopivat täydellisesti yhteen Albergo-radion kanssa. Lisävarustekaiuttimessa on kolmen tuuman pitkäiskuinen kaiutinelementti, joka toistaa musiikin vivahteet tarkasti. Takalevyn bassorefleksiaukko tehostaa matalien äänien toistoa. Lisäkaiutin on saatavana valkoisena ja antrasiitin värisenä.

Tivoli Audio Albergo AM/FM -kelloradio, hinta noin 299 €
Värivaihtoehdot: valkoinen ja antrasiitti sekä väriyhdistelmät punainen/valkoinen, oranssi/valkoinen, sininen/valkoinen ja vihreä/valkoinen

Albergo-puukotelo, hinta noin 89 €
Värivaihtoehdot: pähkinä, kirsikka ja musta saarni