Tivoli Audion radiot tuovat kesän sävelet laiturin nokkaan

Ikoniset ja kirkasääniset radiot myös Bluetooth-yhteensopivina

Tivoli Audion radiot ovat tunnettuja korkeasta laadustaan, tunnistettavasta muotoilustaan ja helppokäyttöisyydestään. Malliston klassikot ovat saatavilla myös Bluetooth-yhteensopivina. Langattomalla suoratoisto-ominaisuudella varustetut Model One, Model Three ja PAL -radiot tunnistaa BT-tunnuksesta mallinimen perässä. Oman mielimusiikin tahtiin on helppo virittäytyä kesätunnelmiin ja Tivoli Audion radiot ovatkin toivottuja lahjoja niin vastavalmistuneelle kuin vaikkapa kesän hääparille. Laitteita myyvät muun muassa Stockmann, hyvin varustetut kodinkoneliikkeet ja tavaratalot.

Tivoli Audion klassikkojen Bluetooth-yhteensopivat mallit

Tivoli Audio Model One BT on pöytäradioiden aatelia. Sen herkkä analoginen AM/FM-viritin saa heikoimmankin radioaseman kuuluviin. Bluetoothin avulla laite toistaa musiikkia myös langattomasti yhteensopivista laitteista. Laadukas kaiutinelementti yhdessä taajuuskorjauspiirin kanssa takaavat tasapainoisen äänensävyn ja hyvän bassotoiston. Laitteessa on kattavat liitännät: kuulokkeille, ulkoiselle FM ja AM -antenneille sekä 12 V -tasavirtasovittimelle, joka mahdollistaa radion käyttämisen vaikkapa veneessä tai matkailuautossa. Värivaihtoehdot: pähkinä/beige, musta saarni/hopea, musta saarni/musta hopea, valkoinen/hopea ja kirsikkapuu/hopea. Hinta noin 289 €

Tivoli Audio Model Three BT yhdistää Model Onesta tutut ominaisuudet, muotokielen ja lyömättömän tekniikan kelloradioon. Selkeässä analogisessa kellossa on kätevät herätys- ja uniajastustoiminnot. Bluetooth-  yhteensopivuus mahdollistaa vaikkapa rentoutumisen oman suosikkimusiikin siivittämänä ennen nukahtamista virkistäviin uniin. Värivaihtoehdot: valkoinen/hopea, musta saarni/hopea, kirsikkapuu/ruskeanharmaa ja pähkinäpuu/beige. Hinta noin 399 €

Tivoli Audio PAL BT on kätevän kokoinen, helppokäyttöinen ja säänkestävä matkaradio, joka on varustettu NiMH-akulla. Sisäänrakennettu akku latautuu täyteen kolmessa tunnissa, jonka jälkeen se antaa virtaa jopa 16 tunnin yhtäjaksoiseen kuunteluun. Langattoman Bluetooth-tekniikan edistyksellinen A2DP-profiili ja PAL BT -radion arvostettu äänensäätöpiiri takaavat uskomattoman hienon soinnin. Värivaihtoehdot: musta/valkoinen, punainen/valkoinen, valkoinen/valkoinen ja sininen/valkoinen. Hinta noin 299 €