Tivoli Audion toimitusjohtaja, suunnittelija ja perustaja Tom DeVesto panostaa korkeaan laatuun, muotoiluun ja huippuluokkaiseen ääneen

Tivoli Audio on audiolaitteiden valmistaja, jonka pöytäradiot ja äänentoistojärjestelmät tunnetaan korkeasta laadusta, klassisesta muotoilusta ja huippuluokkaisesta äänestä. Toimitusjohtaja ja suunnittelija Tom DeVesto perusti yhdysvaltalaisen Tivoli Audion vuonna 2000. Hän on luonut tiiminsä kanssa yli kaksikymmentä erittäin arvostettua audiotuotetta. Tivoli Audion ensimmäinen malli oli palkittu Model One AM/FM -pöytäradio.

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Tivoli Audion perustajalla on vahva kuluttajaelektroniikan tausta
Toimitusjohtaja Tom DeVesto perusti Tivoli Audion vuonna 2000 tavoitteenaan luoda selkeitä, helppokäyttöisiä ja ääneltään korkealuokkaisia laitteita kuluttajille. Tivoli Audion valikoimaan kuuluu nykyään yli kaksikymmentä arvostettua ja muotoilustaan tunnistettavaa audiotuotetta.

Yhtiön perustajalla ja suunnittelijalla, Tom DeVestolla on yli 40 vuoden kokemus alan johtotehtävistä muun muassa maineikkaissa Advent ja Kloss Video -yrityksissä. Hän on ollut perustamassa myös kuuluisaa Cambridge SoundWorksiä. Uransa aikana DeVesto on toiminut innovatiivisten audiotuotteiden sekä ennennäkemättömien markkinointi-, valmistus- ja myyntikeinojen parissa. Hän on ollut ensimmäinen, joka on aloittanut elektroniikan internet-verkkokaupan kuluttajille ja ottanut käyttöön kuluttajatuotteiden suoramyyntikonseptin.

Tom DeVeston vahva yhteistyö edesmenneen Audio Hall of Famen jäsenen, Henry Klossin kanssa synnytti kolmen vuosikymmenen aikana paljon tunnettuja ja menestyneitä laitteita. Yhdessä he toivat markkinoille muun muassa ensimmäiset kuluttajille suunnatut projektio-televisiot, ensimmäisen pöytätietokoneiden 5.1-kaiutinjärjestelmän sekä Tivoli Audion Model One -pöytäradion, Portable Audio Laboratory (PAL) - kannettavan radion ja RadioCombo -komponenttistereojärjestelmän.

Tivoli Audion laitteissa yhdistyvät helppokäyttöisyys ja korkea laatu

Tivoli Audion valikoimaan kuuluvat pöytäradiot, kannettavat radiot ja hifijärjestelmät. Valikoimasta löytyvät mallit niin helppokäyttöisyyttä arvostavalle radionkuuntelijalle kuin korkeasta äänenlaadusta nauttivalle musiikinkuuntelijalle. Ajattomasti muotoillut laitteet sopivat niin moderniin kuin perinteisempäänkin sisustukseen.

Tivoli Audion vuonna 2000 lanseerattu Model One kuuluu pöytäradioiden parhaimmiston muun muassa uutiskanava MSNBC:n ja talousmedia Forbersin mukaan. Verkkovirrasta tai akusta energiansa saavat SongBook ja PAL -matkaradioissa on korkealuokkainen ääni kompaktissa koossa. Vaativampaan makuun Tivoli Audion mallistosta löytyvät Music System -stereoyhdistelmä sekä Model Two -stereoradion ympärille rakentuvat RadioCombo ja RadioWorks -erillisjärjestelmät.

Kaikki Tivoli Audio -tuotteet ovat yhteensopivia iPad, iPhone ja iPod -laitteiden ja muiden soittimien kanssa. Model One -pöytäradiosta ja PAL-matkaradiosta on saatavilla Bluetooth-yhteensopivat mallit. Bluetooth mahdollistaa musiikin kuuntelun langattomasti yhteensopivista laitteista, kuten älypuhelimesta, tabletista tai tietokoneelta. Tivoli Audio BluCon Bluetooth -vastaanottimen avulla lisäät langattomat toiminnot myös vanhaan äänentoistojärjestelmään.

www.tivoliaudio.fi
Loud Group Oy, myyntipäällikkö Niki Vaha