Urheilusukkien hohtavan uutuuden, X-Socks Run Speed Metal -sukan juju on Xitanit-kuitu

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa)

X-Socks on tuonut markkinoille Run Speed Metal -uutuussukan, jonka tekniset ominaisuudet ovat omaa luokkaansa. Sukan materiaalina on käytetty metallinhohtoista Xitanit-kuitua, joka auttaa pitämään jalat viileänä ja kuivina johtamalla lämpöä ja kosteutta pois jalan pinnalta. Juoksijoille suunnatussa urheilusukassa yhdistyvät X-Socks-tuotteille ominaiset käyttömukavuutta lisäävät ainutlaatuiset ominaisuudet, kuten nilkan aluetta tukeva ja suojaava X-Cross -ristituki sekä jalkapohjan lämpötilaa ja kosteutta säätelevä AirConditioning Channel -ilmastointikanava. Kiitelty X-Socks urheilusukkamallisto sisältää useita eri malleja juoksijoille.

X-Socks Run Speed Metal antaa juoksijan jalan hengittää

X-Socks Run Speed Metal
-sukka on suunniteltu vastaamaan juoksijoiden erityisvaatimuksiin. Sukan jalkaa suojaavat alueet sijoitettu siten, että ne vähentävät iskujen, hankauksen ja kitkan vaikutusta jalkaan vähentäen näin muun muassa ikävien hiertymien ja rakkojen muodostumista. Ilmastointikanavat huolehtivat kuuman ilman ja kosteuden poistumisesta napakasti istuvan juoksujalkineen sisältä. Run Speed Metal sukan Xitanit-kuitu johtaa ja heijastaa lämmön pois sukasta ja pitää jalan miellyttävän kuivana edesauttamalla kosteuden nopeaa haihtumista. Run Speed Metal -sukasta on kaksi värivaihtoehtoa: hopean ja kullanhohtoinen.

X-Socks Sky Run ja Winter Run -sukat viileneville lenkkipoluille

X-Socks sukat on valmistettu huomioiden erityisesti käyttömukavuus ja eri lajien asettamat erityisvaatimukset. Sukissa on useita yksityiskohtia kuten anatomisesti muotoiltu pohjaosa erikseen vasemmalle ja oikealle jalalle, ainutlaatuinen nilkan aluetta tukeva ja suojaava X-Cross-ristituki sekä jalkapohjan lämpötilaa ja kosteutta säätelevä AirConditioning Channel -ilmastointikanava.

Syksyisille lenkkipoluille soveltuva X-Socks Sky Run -malli on ihanteellinen viileneviin olosuhteisiin. Juoksusukka soveltuu niin kuntoliikkujalle kuin maraton-juoksijalle. Sukka on valmistettu hengittävistä materiaaleista, mutta se on kesämalleja lämpimämpi. Sukkien anatomisesti muotoiltu Sinofit-pohjakappale on valmistettu SilverNODOR-hopealangasta, joka ehkäisee bakteerien sekä muiden mikrobien kasvua estäen hajun muodostumista.

X-Socks Winter Run on talvikäyttöön tarkoitettu juoksusukka. Sukka on valmistettu hyvin lämpöä eristävästä merinovillasta. Sukassa on Sky Run -mallin tapaan Sinofit-pohjakappale, joka ehkäisee hajujen muodostumista. Winter Run -sukassa käytetty neulos ei ime itseensä kosteutta, vaan työntää kosteuden sukan pinnalle. Jalat pysyvät lämpiminä ja kuivina, jolloin iho säilyy vastustuskykyisempänä rasitukselle.

X-Socks
® Speed Metal -sukat
Koot: 35-38, 39-41, 42-44, 45-47
Koostumus: 31 % Xitanit™, 26 % Skin NODOR™, 20 % nylon, 19 % Robur™, 4 % elastaan
Väri: hopea-vaaleanharmaa, hopea-sininen, sininen-valkoinen
Suositushinta: 26 €

X-Socks® Sky Run -sukat
Koot: 35-38, 39-41, 42-44, 45-47

Koostumus: 37% Skin NODOR®, 19 % nylon, 17 % Mythlan™, 16 % Silver NODOR®, 8% Robur™, 3 % elastaani
Väri: musta, valkoinen
Suositushinta 26,50 €

X-Socks® Winter Run -sukat
Koot: 35-38, 39-41, 42-44, 45-47
Koostumus: 30 % nailon, 21 % DuraWool™, 18 % Mythlan™, 18 % Robur™, 11 % Silver NODOR®, 2 % elastaani
Väri: musta
Suositushinta: 29,50 €

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh.(09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvat ja tuotelainaukset

Lisätiedot ja kuluttajatiedustelut
Tuotepäällikkö Jari Pesu, jari.pesu@nikander.com, puh. 010 8203 303, www.nikander.com

Perheyrityksenä yli sata vuotta toiminut Nikander on suomalainen kaupan alan palveluyritys. Nikanderin palvelut keskittyvät urheilu‐ ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiin, tukkukauppaan sekä nahka‐, tekstiili‐ ja prosessiteollisuuden raaka‐ainetoimituksiin.