UUSI MIESTEN TRIPLE DRY MEN SPRAY -ANTIPERSPIRANTTI PITÄÄ PINTANSA JOPA 72 TUNTIA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Miehille suunnattua huipputehokasta Triple Dry Men -antiperspiranttia saa nyt myös hygieenisenä suihkepullona. Uusi Triple Dry Men spray -antiperspiranttisuihke pitää kainalot kuivina jopa 72 tuntia Triple Dry Men roll-onin tavoin. Kuiva ja varma tunne säilyy Triple Dry Men spray -suihketta käytettäessä myös pesun, suihkun ja urheilusuorituksen jälkeen. Nopeasti kuivuva Triple Dry Men spray tehoaa erinomaisesti myös jalkahikeen.

Varmaa tehoa vaativille miehille
Voimakkaaseen hikoiluun tarkoitettu uusi Triple Dry Men spray on huipputehokas mutta kuitenkin hellävarainen antiperspirantti varmaa tehoa vaativille miehille. Triple Dry -antiperspirantit sisältävät kolme kertaa enemmän aktiivisia aineita kuin normaalit antiperspirantit. Uudessa suihkeessa ei ole käytetty lainkaan hajusteita eikä alkoholia, minkä ansiosta se sopii myös monille herkkäihoisille. Siniharmaa värimaailma tekee uutuustuotteen ulkonäöstä miehekkään.

Miesten Triple Dry Men spray supistaa ihohuokosia, mikä estää hien pääsyn ihon pintaan. Näin kainalot pysyvät kuivina ja hienhajun muodostuminen estyy. Triple Dry Men spray kuivuu nopeasti – jopa nopeammin kuin Triple Dry men roll-on.

Pitkäkestoinen antiperspirantti kainaloihin ja jalkapohjiin
Triple Dry Men spray -suihketta käytetään aluksi aamuisin tai iltaisin ja aina tarvittaessa. Kun hikoilu on tasaantunut, tuotetta tarvitsee käyttää vain 2−4 kertaa viikossa. Triple Dry -antiperspiranttia käyttämällä kuiva ja varma olo kestää jopa 72 tuntia ja säilyy pesun, suihkun ja urheilusuorituksenkin jälkeen. Suihke sopii kainaloiden lisäksi erinomaisesti myös jalkahikeen.

Pulloa ravistetaan hyvin ennen käyttöä, ja antiperspiranttia suihkutetaan noin 15 cm:n etäisyydeltä kainaloihin tai jalkapohjiin.

HIKOILUA HOIDETAAN NÄIN:
• Antiperspiranttia kannattaa käyttää puhtaalle iholle parhaan vaikutuksen aikaansaamiseksi.
• Antiperspirantin annetaan kuivua iholle ennen vaatteiden pukemista.
• Voimakkaasti hikoilevan kannattaa poistaa kainalokarvat. Antiperspiranttia ei kuitenkaan kannata laittaa rikkoontuneelle iholle heti karvanpoiston jälkeen.
• Hengittävät, luonnonkuituiset vaatteet sopivat runsaasti hikoilevalle.

Triple Dry Men spray, 150 ml, hinta noin 9,00 €
Triple Dry Men roll-on, 50 ml, hinta noin 9,50 €

Tamro Apteekkiryhmä, www.tamro.fi, www.tripledry.fi
Tuotepäällikkö Pia Villenius, puhelin 020 445 4081 tai 040 770 7773, pia.villenius@tamro.com

Apteekit, Stockmann, Sokos ja Sokos Emotion

Tamro Suomi, puh. 020 445 11

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Elina Kangas, elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Tamro Suomi on Suomen johtava lääkkeiden ja terveyttä ja hyvinvointia edistävien tuotteiden jakelija, joka myös myy ja markkinoi apteekkien ja luontaistuotekauppojen valikoimiin kuuluvia laadukkaita tuotteita. Tamro Suomen liikevaihto on noin miljardi euroa ja henkilöstömäärä noin 340. Tamro Suomi on osa kansainvälistä Tamro-konsernia. Lisätietoja osoitteesta www.tamro.fi.