UUSI SQOOM-INNOVAATIO NOSTAA KOTIKAUNEUDENHOIDON UUDELLE TASOLLE

SQOOM-laitteen vaikutus perustuu ionisointi- ja ultraäänitekniikkaan (Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Uusi SQOOM-kauneudenhoitolaite hoitaa ihoa tehokkaasti ja nopeasti. Mikroprosessoriohjattu laite on lääketieteen ja ihotautien asiantuntijan, saksalaisen Schick Medical -yrityksen, innovaatio. Kotikäyttöön suunnitellun SQOOM-laitteen hoitava anti ageing -vaikutus perustuu ionisointi- ja ultraäänitekniikkaa yhdistävään ionozymi-menetelmään sekä laitteen mukana tuleviin laadukkaisiin SQOOM-geelivoiteisiin. Patentoidun menetelmän ansiosta laitteen kuusi dermatologisesti testattua hoitoa – puhdistus, hieronta, ravitseminen, kohotus, valkaisu ja silotus – vaikuttavat ihon syviin kerroksiin. Saksassa kuluttajat valitsivat SQOOM-kauneudenhoitolaitteen vuoden 2009 tuotteeksi ja asiantuntijatuomaristo Schick Medical -yrityksen sadan innovatiivisimman saksalaisyrityksen joukkoon.

SQOOM-LAITTEEN INNOVATIIVINEN KAUNEUDENHOITOTEKNOLOGIA VAIKUTTAA SYVIMPIIN IHOKERROKSIIN Perinteinen, käsin levitetty ihonhoitotuote imeytyy vain ihon pintakerroksiin, vaikka ikääntymisen merkkien, kuten ryppyjen ja pigmenttimuutosten, syyt sijaitsevat jopa kahden senttimetrin syvyydessä. Ikääntymisen myötä syvissä ihokerroksissa ihon kimmoisuutta lisäävä kollageeni sekä kosteustasapainoa ylläpitävä hyaluronihappo vähenevät radikaalisti etenkin 40- ja 60-ikävuoden välillä. Näiden iholle arvokkaiden tehoaineiden puute aiheuttaa muun muassa juonteita ja veltostumista. Mikroprosessoriohjatun SQOOM-kauneudenhoitolaitteen ionozymi-menetelmä imeyttää miljoona kertaa sekunnissa värähtelevän anturin avulla laitteen mukana tulevien SQOOM hyaGel- ja cleanserGel-geelivoiteiden tärkeät aineosat syvälle ihoon. Patentoidussa menetelmässä yhdistyvät ultraääni ja ionisointi, joista ensimmäinen avaa hellästi ihosoluja. Ionisointi puolestaan tehostaa voiteiden imeytymisen avautuneiden solujen kautta syviin ihokerroksiin. Pehmeästi värähtelevä anturi ei tunnu iholla. SQOOM-LAITTEEN HELLÄVARAINEN VÄRÄHTELY JA TEHOKKAAT GEELIVOITEET NUORENTAVAT IHOA SQOOM-kauneudenhoitolaitteen värähtelevä anturi hieroo ja aktivoi ihon ulointa orvaskesikerrosta (epidermis), orvaskeden alaista verinahkaa (dermis) ja jopa ihonalaista lihaskudosta. Näin enemmän ravintoaineita, happea ja ennen kaikkea SQOOM-geelivoiteiden tehoaineita kulkeutuu ihoon, verenkierto ja aineenvaihdunta paranevat sekä iho kiinteytyy, uusiutuu ja muokkautuu. SQOOM-geelivoiteista hyaGel on ihon ikääntymistä estävä voide, jossa päävaikuttaja-aineena toimii ihoystävällinen, kosteutta sitova hyaluronihappo. Jotta arvokas hyaluronihappo pääsee kulkeutumaan ihon syviin kerroksiin, ihon pinnalta on poistettava ihoa tukkivat epäpuhtaudet, kuten keratiini ja tali. Ihon puhdistukseen on suunniteltu erityinen cleanserGel, jonka teeuutteen tanniinit kiinteyttävät ihoa ja tasapainottavat sen bakteerikantaa. SQOOM-laitteen ja -geelivoiteiden säännöllinen käyttö tekee ihosta sileämmän, elastisemman ja kirkkaamman. SQOOM-LAITE TARJOAA KUUSI HOITO-OHJELMAA IHON ERI ONGELMIIN Pienen ja kätevän SQOOM-kauneudenhoitolaitteen käyttö on helppoa. Paria nappia painamalla valitaan haluttu hoito-ohjelma kuudesta vaihtoehdosta, aktivoidaan toimintatila ja aloitetaan hoito. Käyttäjä voi valita ihon puhdistuksen, hieronnan, ravitsemisen, kohotuksen, valkaisun tai silotuksen. Jo ensimmäisellä käyttökerralla ihon verenkierto virkistyy. Jopa ensimmäisen kahden viikon aikana iho silottuu, juonteet tasoittuvat ja iho näyttää virkeämmältä ja kirkkaammalta, mikäli SQOOM-laitetta käytetään joka päivä noin kahdeksan minuutin ajan. Näkyvimmät tulokset saavutetaan kuuden kuukauden SQOOM-ohjelmalla. SQOOM-laitteen kuudesta hoito-ohjelmasta puhdistus tehdään aina ennen muita hoitoja. Noin neljä minuuttia kestävän syväpuhdistuksen yhteydessä käytetään SQOOM cleanserGel -geelivoidetta. Kasvojenkuorinnan ja saunomisen jälkeen puhdistuksen voi jättää väliin. Muut hoito-ohjelmat kestävät neljä tai kahdeksan minuuttia ja niiden kanssa käytetään aina SQOOM hyaGel -geelivoidetta. Hieronnassa iho rentoutuu ja sen elastisuus palautuu sekä aineenvaihdunta kiihtyy. Hierontaohjelma sopii hyvin myös selluliitin, couperosan, lihassäryn sekä kipeän niska-hartiaseudun hoitoon. Ravitseminen ja kohotus kuuluvat oleellisesti päivittäiseen ihonhoitoon. Valkaisuohjelma soveltuu ihon pigmenttimuutosten, kuten maksaläiskien, käsittelyyn ja erinomaisesti myös aknen hoitoon. Silotus eli ryppyhoito on kehitetty ihon kiinteytykseen etenkin herkällä ja pehmeällä silmänympärysalueella. KUUDEN KUUKAUDEN SQOOM-OHJELMA -Viikot 1–6: Kasvoja hoidetaan päivittäin. -Viikot 7–12: Kasvoja hoidetaan joka toinen päivä ja esimerkiksi kaulaa ja kämmenselkiä välipäivinä. -Viikot 13–24: Kasvoja hoidetaan kaksi kertaa viikossa ja esimerkiksi dekolteealuetta ja selluliittia välipäivinä. SQOOM-kauneudenhoitolaite tulee Suomessa myyntiin toukokuussa 2010. Tuotetiedot: :SQOOM-kauneudenhoitopaketti, suositushinta 700 €. Paketti sisältää :SQOOM-kauneudenhoitolaitteen sekä hyaGel- ja cleanserGel-geelivoiteet. :SQOOM hyaGel -geelivoide 50 ml, suositushinta 89 € :SQOOM cleanserGel -geelivoide 50 ml, suositushinta 29 €