Uusi Värisilmä-liike Jyväskylään

ORO Oy liittyy Värisilmä-ketjuun ja laajentaa sisustusvalikoimaansa

Jyväskyläläinen rakennus- ja sisustustarvikeliike Oro Oy on liittynyt Värisilmä-ketjuun. Oro Oy Värisilmästä on ketjuun liittymisen myötä saatavana Värisilmän tapetit, laatat, maalit ja lattiamateriaalit. Myös Värisilmän palvelutuotteet, kuten Tunnetila-sisustuspalvelu vahvistavat Oron palveluvalikoimaa.

Vuodesta 1998 nykyisellään toimineen Oro Oy:n tuotevalikoimaan kuuluu ennestään muun muassa rakennustarvikkeita, tulisijoja, työkaluja sekä hygienia- ja työturvallisuustuotteita. Värisilmä-ketjuun liittyminen laajentaa 1880 neliömetrin liikkeen valikoimaa Värisilmän tuotemerkeillä ja palveluilla.

– Värisilmä-ketjuun liittymisen myötä laajennamme asiakkaillemme erityisesti sisustuspuolen tarjontaa. Värisilmän tuotemerkit, muun muassa suositut Boråstapeterin tapetit sekä Värisilmän sisustuspalvelu Tunnetila ovat hieno lisä tarjontaamme. Lisäksi koko Jyväskylän alueelle jaettavalla Värisilmä-lehdellä pystymme välittämään tietoa sekä inspiroimaan ja palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin, kertoo Oron toimitusjohtaja Mikko Laine.

Vuonna 1953 perustettu Värisilmä on Suomen johtava sisustuksen pintamateriaaleihin erikoistunut ketju. Värisilmä panostaa erityisesti sisustamisen, remontoinnin ja rakentamisen korkealaatuisiin palveluihin.

– Olemme nähneet palveluihin panostavien Värisilmä-myymälöiden hyviä kasvutuloksia. On hienoa saada myös Oro Oy:n osaajat mukaan joukkoomme, Värisilmä-ketjun toimitusjohtaja Ulla Pöllänen kertoo.

Valtakunnallisessa Värisilmä-ketjussa on 107 myymälää, joiden kauppiaat ovat perhe- ja pk-yrittäjiä. Kaikki Värisilmät ovat yksityisiä yrityksiä, jotka yhdessä omistavat oman keskusliikkeensä Väritukku Oy:n. Väritukku hoitaa ketjun yhteiset koti- ja ulkomaiset tuotehankinnat, tuotteiden varastoinnin ja jakelun sekä ketjun yhteisen markkinoinnin ja mainonnan.

Oro Oy Värisilmä, toimitusjohtaja Mikko Laine p. 010 4242 428, mikko.laine@oro.fi,
www.oro.fi
, Ahjokatu 15, 40320 JYVÄSKYLÄ

Väritukku Oy toimitusjohtaja Ulla Pöllänen, puh 050 300 1660, ulla.pollanen@varisilma.fi