Uusien Triple Dry Active Fragrance -antiperspiranttien vaikutus tehostuu kuntoillessa

Tamron maahantuomat Triple Dry -antiperspirantit ehkäisevät tehokkaasti hikoilua ja antavat kuivan, raikkaan tunteen jopa 72 tunnin ajaksi. Uudet naisille suunnatut Triple Dry Active Fragrance -antiperspirantit mukautuvat kehon lämpötilaan ja antavat lisäsuojaa silloin, kun sitä eniten tarvitaan. Sarjan hellävaraisten roll-on- ja spray-antiperspiranttien vaikutus tehostuu kehon hikoillessa esimerkiksi kuntoilun aikana.

(Painokelpoisten kuvien linkit ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Triple Dry – tehokas suoja voimakasta hikoilua vastaan

Triple Dry Active Fragrance
-antiperspirantit antavat pitkäkestoisen suojan hikoilua vastaan myös kesähelteellä, jolloin kainaloiden suuret hikirauhaset reagoivat herkästi lämpöön. Antibakteeriset Triple Dry -tuotteet vaikuttavat hikirauhasiin supistavasti ja rajoittavat näin bakteerien toimintaa. Tämä ehkäisee sekä hien että hajun muodostumista, jolloin kuiva ja raikas olo säilyy koko päivän. Apteekeissa myytävien Triple Dry Active Fragrance -antiperspiranttien vaikutus tehostuu hikoillessa.

Antiperspiranttien vaikutus perustuu alumiinisuoloihin, joita Triple Dry -tuotteissa on kolme kertaa enemmän kuin muissa antiperspiranteissa. Siksi ne soveltuvat erityisesti  voimakkaasta hikoilusta kärsiville sekä paljon liikkuville ihmisille. Hellävarainen  koostumus sisältää hoitavia ainesosia, kuten glyserolia, jotka vähentävät ihoärsytystä. Triple Dry Active Fragrance -sarjan alkoholittomissa roll-on- ja spray-tuotteissa on virkistävä, mieto tuoksu, jossa tuoksuvat kevyesti muun muassa bergamotti, jasmiini, kielo, minttu, persikka ja ruusu.

Triple Dryn pitkäkestoinen vaikutus syntyy nukkuessa

Koska kehon lämpötila vaihtelee vuorokauden aikana, Triple Dry -antiperspiranttia suositellaan lisättäväksi iltaisin peseytymisen jälkeen noin 2–4 iltana viikossa. Antiperspirantti imeytyy iholla tehokkaammin nukkumisen aikana, sillä hikirauhaset toimivat silloin vähemmän aktiivisesti kuin päivällä. Aamulla Triple Dry -antiperspiranttia ei tarvitse lisätä uudelleen suihkunkaan jälkeen, vaan sen pitkäaikainen vaikutus säilyy jopa 72 tunnin ajan.

Pieni hikiopas:

• Hikoilu on elimistölle välttämätön keino säädellä kehon lämpötilaa.
  • Hiki sitoo lämpöä iholta haihtuessaan ja viilentää näin kehoa.
  • Ihmisellä on noin 2–3 miljoonaa hikirauhasta, joista osa on pieniä ja osa suuria.
  • Pienet hikirauhaset osallistuvat lämmönsäätelyyn, suuret eivät.
  • Hiki on hikirauhasten erittämä neste, josta 99 % on vettä.
  • Hiki sisältää lisäksi suoloja, fosfaatteja, proteiineja, virtsa-aineita, aminohappoja ja maitohappoa.
  • Ruokavalio ja hormonaaliset muutokset voivat muuttaa hien koostumusta.
  • Ihminen erittää hikeä normaalisti 0,5–1 litraa, joskus jopa 2 litraa vuorokaudessa. Hikoilun määrä on yksilöllistä.
  • Hiki itsessään ei tuoksu miltään. Hien haju syntyy, kun mikrobit hajottavat hiki- ja talirauhasten erittämiä orgaanisia yhdisteitä.
  • Henkilökohtainen hygienia ja päivittäinen peseytyminen ovat ensisijaiset keinot hien hajun estämiseen.
  • Deodorantteja on käytetty 1800-luvun lopulta ja antiperspirantteja 1900-luvun alusta lähtien.

Lähde: www.tripledry.fi

Triple Dry Active Fragrance roll-on 50 ml, hinta noin 10 €
Triple Dry Active Fragrance spray 150 ml, hinta noin 9 €

Tamro Oyj, www.tamro.fi ja www.tripledry.fi