UUSISSA MYLLÄRIN LUOMU -ANNOSPUUROISSA MAISTUVAT PUHTAAT LUOMUMARJAT

Puolukan ja tyrnin makuiset kaurapuurot valmistuvat herkullisiksi helposti ja nopeasti (Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Helsingin Mylly Oy on yhdistänyt terveellisen luomukauran ja aidot luomumarjat maukkaiksi ja ekologisiksi annospuuroiksi. Myllärin Luomu Puolukka Kaurapuuro ja Myllärin Luomu Tyrni Kaurapuuro valmistuvat minuutissa aamupalaksi, välipalaksi tai retkievääksi.

TERVEELLISTÄ KAURAA JA AITOJA MARJOJA Myllärin Luomu -tuoteperheeseen on nyt kehitetty uudet, herkulliset luomupuurot, joissa maistuvat aidot suomalaiset luomumarjat pehmeän luomukauran kera. Myllärin Luomu Puolukka Kaurapuuro ja Myllärin Luomu Tyrni Kaurapuuro ovat terveellistä syötävää, sillä ne ovat runsaskuituisia ja niissä on suolaa vain vähän. Luonnonmukaiset puurot hellivät vatsaa ja pitävät näläntunteen poissa pitkään. Terveysvaikutteisen kauran kuidusta suuri osa on liukoista beetaglukaania, jonka on todettu vaikuttavan suotuisasti muun muassa veren kolesteroli- ja sokeritasoihin sekä insuliinin toimintaan elimistössä. Uudet annospuurot ovat terveellinen ja ekologinen vaihtoehto niin aamulla, välipalalla, lounaalla kuin illallakin. Puuropaketeissa on kuusi annospussia, jotka kulkevat helposti mukana myös matkalla tai retkellä. Uutuuspuurot ovat saaneet pakkauksiinsa Hyvää Suomesta -joutsenliput osoituksena raaka-aineiden alkuperästä. Lisäksi tyrnipuurolle on myönnetty Sydänmerkki vähäisen sokeri- ja suolamäärän vuoksi. MAUKASTA VAIHTELUA LUOMUVALIKOIMIIN Suomalaisista marjoista ja kaurasta valmistetut uutuuspuurot tuovat kauppojen valikoimiin kuluttajien kaipaamaa vaihtelua: vastaavia makuja ei ole aiemmin ollut saatavilla, ja uutuuspuurot ovat ympäristöystävällisiä luomutuotteita. − Helsingin Mylly haluaa tarjota kuluttajille yhä laajemman valikoiman laadukkaita, luontoa säästäviä luomutuotteita. Myllärin Luomu Puolukka Kaurapuuro ja Myllärin Luomu Tyrni Kaurapuuro osoittavat, että myös luomuateria voidaan valmistaa nopeasti ja helposti, Helsingin Mylly Oy:n markkinointijohtaja Jaana Heinonen kertoo. ________________________ Annospuuron valmistus Tyhjennä pussi lautaselle, lisää kuuma vesi, sekoita ja luomupuurosi on valmis. ________________________ ________________________ Hyviä syitä valita luomu - Luomutuotannossa luonnonvaroja käytetään oikeudenmukaisesti. - Luomutuotanto säilyttää luonnon monimuotoisena. - Luomupelloilla ei käytetä keinotekoisia lannoitteita tai torjunta-aineita. - Luomupellossa ravinteet sitoutuvat satoon, minkä ansiosta luomuviljelyn vesistön kuormitus on tavanomaista viljelyä pienempää. - Viljeltyjen luomutuotteiden aito maku syntyy kasvien kasvaessa omaa luontaista tahtiaan luonnon omien lannoitteiden avulla. - Luomutuotantotavan on havaittu vaikuttavan edullisesti ruoan ravintoainekoostumukseen. - Luomutuotteissa ei sallita keinotekoisia väri-, aromi- ja makeutusaineita. - Luomutuotteen alkuperän voi jäljittää jokaiseen raaka-aineen tuottaneeseen maatilaan asti. - Valitsemalla luomutuotteen voi nauttia turvallisesta ruoasta. - Valitsemalla luomutuotteen voi turvata puhtaan ympäristön säilymisen tuleville sukupolville. _______________________ Myllärin Luomu Puolukka Kaurapuuro, 6 x 35 g Ainekset: luomukaurahiutale, luomusokeri, kuivattu luomupuolukka (6 %) ja suola (0,5 %) Säilyvyys: 12 kk Säilytys: kuivassa ja viileässä Hinta noin: 1,90 € Myllärin Luomu Tyrni Kaurapuuro, 6 x 35 g Ainekset: luomukaurahiutale, luomusokeri, kuivattu luomutyrni (6,5 %), luomukauralese ja suola (0,3 %) Säilyvyys: 12 kk Säilytys: kuivassa ja viileässä Hinta noin: 1,90 €