Valeran ammattimaiset hiustenkuivaimet nyt Suomessa

Sveitsiläinen Valera on tullut tunnetuksi laadukkaista hiustenmuotoiluvälineistä jo vuodesta 1955. Kuusikymmenvuotisen taipaleen kunniaksi Valera nostaa ammattilaistason hiustenkuivaajien rimaa entistä korkeammalle. Laitteet ovat aiempaa kevyempiä, tehokkaampia ja hiljaisempia. Valeran Metal Master -kuivainten retromuotoilu henkii tyyliä ja eleganssia. Hiustenkuivaajat ovat saatavilla Valeran omasta verkkokaupasta www.valera-shop.fi, Stockmannilta sekä hyvin varustetuista kampaamotukuista ja kampaamoista.

Swiss Silent 9500 Ionic Rotocord on hiljainen voimanpesä
Swiss Silent -sarjan kuivaimet on varustettu vaimennustekniikalla, joka tekee laitteista ammattikuivainten hiljaisimpia. Innovatiivinen ilmanottosuodattimessa sijaitseva ääntä vaimentava tekniikka koostuu labyrinttimaisesta rakenteesta ja ilmavirranohjaimista sekä ääntä imevästä vaahtoelementistä. Swiss Silent 9500 Ionic -kuivaimessa on erittäin pitkäikäinen, 2000 käyttötuntia kestävä vaihtovirtamoottori, joka kehittää jopa 72 m3/h ilmavirran. Hiustenkuivaajassa on käytännöllinen 3 metriä pitkä, sotkeutumisen ja kiertymistä estävä Rotocord-johto. Swiss Silent 9500 Ionicissa on ionisaattori, joka vähentää hiusten sähköisyyttä ja tekee hiuksista pehmeät ja helposti kammattavat. Laitteessa on yhteensä kuusi eri teho- ja lämpöasetusta sekä kylmäilmapainike. Vain 555 grammaa painavan kuivaimen mukana on kaksi ammattimaista huippukapeaa suutinta, joista toinen on kuumentumaton Touch me -suutin. Irrotettava ja puhdistettava metallinen suodatin.

• Valera Swiss Silent 9500 Ionic Rotocord, hinta noin 119,90 €

Metal Master -kuivaimissa on retrohenkinen metallikuori ja ammattimaiset ominaisuudet
Metal Master-hiustenkuivaimissa on laadukkaasta teräksestä valmistettu kuumentumaton ulkokuori sekä ammattifööneistä tutut ominaisuudet. Mallisto sisältää kolme kuivainta, joissa kaikissa on hiusten sähköisyyttä vähentävä ja kammattavuutta lisäävä ionisaattori, kuusi teho- ja lämpöasetusta, kylmäilmapainike, huippukapea ilmasuutin ja diffuusori. Lisäksi laitteissa on käytännöllinen ja taipuisa kolme metriä pitkä johto, irrotettava metallinen suodatin ja säilytyspussukka.

Swiss Metal Master -kuivaimessa on erittäin pitkäikäinen (2000 h), ammattilaitteista tuttu vaihtovirtamoottori, joka tuottaa 70 m3/h ilmavirran.  Swiss Metal Master Light ja Swiss Master Light Gold -laitteet painavat vain 560 grammaa ja niissä on pitkäikäinen tasavirtamoottori (1200 h). Gold-mallin ulkokuori on kullattua terästä.

• Valera Swiss Metal Master, hinta noin 109,90 €
  • Valera Swiss Metal Master Light, hinta noin 99 €
  • Valera Swiss Metal Master Light Gold, hinta noin 119,90 €

Kesän 2015 trendikkäät kampaukset syntyvät laadukkaalla hiustenkuivaimella ja termokeraamisella Valera X-Brush -fööniharjalla
Parturi-kampaaja Gekko Paavilaisen vinkit kevään ja kesän hiusmuotoiluun:
– Tuleva kesä tuo tullessaan paljon 60-luvun vaikutteita. Tulemme näkemään paljon ilmavia kampauksia, joiden luominen onnistuu kotonakin vaivattomasti laadukkaalla hiustenkuivaimella. Käytä pitkiin tai puolipitkiin hiuksiin föönauksen apuna pyöröharjaa, jossa on föönausta tehostava lämpöä varaava sisus, esimerkiksi termokeraamista Valera X-Brush -fööniharjaa. Samalla saat hiusten pinnasta kauniin sileän. Lyhyisiin hiuksiin voidaan käyttää joko luurankoharjaa tai kättä föönauksen apuna. Näin saadaan aikaan ilmava mess up -lookki.

X-Brush Thermocheramic
-malliston ammattimaiset pyöröharjat on suunniteltu Sveitsissä erityisesti kuumalla ilmalla tehtävään hiusmuotoiluun. X-Brush-tuotteet ovat innovatiivisen teknologian ja laadukkaan käsin tehdyn viimeistelyn tulosta. Edistynyt ilmakehäteknologia luo yhtenäisen keraamisen kerroksen harjan runkoon, joka vastaa kuumuuden tasaisesta jakautumisesta ja lämmönvarauksesta. Päästään pyöristetyt, lämmönkestävät ja taipuisat harjakset ovat hellävaraisia hiuksille ja päänahalle. Puinen kahva on miellyttävä ja ergonominen.

• Valera X-Brush Thermoceramic
    • Ø 15 mm, hinta noin 30,90 €
    • Ø 26 mm, hinta noin 34,90 €
    • Ø 33 mm, hinta noin 39,90 €