Värisilmälle uusi oma Kährs-parkettimallisto

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Värisilmä lanseeraa uuden Kährs-parkettimalliston keväällä 2013.
Kärhsin Lattiamaailma-mallistossa on kahdeksan uutta, vain Värisilmässä myytävää tammiparkettia. Tyylikäs mallisto koostuu yksi- ja kaksi- ja kolmesauvaisista parketeista, joiden värimaailma on ajan henkeen sopiva. Näyttävissä yksisauvaisissa lankuissa on kevyesti viistetyt reunat ja mattalakkaus. Kaksisauvaisissa parketeissa puolestaan on voimakkaasti harjattu pinta elävöittämässä parkettia.

Ylellisen näyttävät yksisauvaiset parketit
Värisilmän uuden Kährs-parkettimalliston tyylikkäät yksisauvaiset parketit ovat mattalakattuja ja harjattuja. Yksisauvaisissa parketeissa on mikroviisteet sivuilla, mikä korostaa lattian lankkumaisuutta. Tammilankkujen reilu värivaihtelu ja erikokoiset oksakohdat antavat lattialle persoonallisen ilmeen. Tammi Hilo on trendikkään valkoinen mattalakattu parketti. Hilo-tammilankuissa on osin omaleimaisia pieniä avonaisia linnunsilmäoksia, halkioita ja tammen peilikuviota. Niin ikään yksisauvainen Tammi Fundy on kaunis, harmaa parketti, jonka ilme on tyylikkään maanläheinen. Ruskehtavan harmaa, mattalakattu Tammi Chesapeake sopii puolestaan rustiikkisesta sisustuksesta pitävälle.

Vivahteikkaat kaksi- ja kolmesauvaiset parketit

Kaikki Värisilmän Kärhs-malliston kaksisauvaiset parketit ovat mattalakattuja ja niissä on harjattu pinta. Harmaan Tammi Granite-parketin sävyn elävöittää tammen tumman sydänpuun ja vaalean pintapuun yhdistelmä isoine oksakohtineen. Trendikkään valkoisen Tammi Cirrus -parketin pinta on voimakkaasti harjattu, ja siinä esiintyy tammen luonnollista värivaihtelua. Myös ajattoman tyylikkäissä keskiruskeassa Tammi Kernel ja tummanruskeassa Tammi Bean -parketeissa on tammen tummaa sydänpuuta, vaaleaa pintapuuta sekä oksakohtia.

Vaalea Tammi Abetone on valkoinen, mattalakattu kolmesauvainen parketti. Sen pinnassa on näkyvissä tammen luonnollista värivaihtelua sekä vaaleaa pintapuuta ja satunnaisia pieniä oksakohtia. Tammi Abetonessa on laadukas Ruotsissa valmistettu Woodloc 5S -pontti, joka mahdollistaa nopeamman asennuksen ja kestävämmän lattian.

Jokaiseen
Värisilmän Lattiamaailma-malliston Kährs-parkettiin on saatavissa oma, parketin väriin sopiva jalkalistamalli. Tyylikkäät alumiiniset liikuntasaumalistat viimeistelevät lattian ilmeen.

Tuote- ja hintatiedot:

Värisilmän Kährs-parketit

Tammi Hilo
1-sauvainen tammiparketti mikroviisteillä. Valkoinen, mattalakattu ja harjattu.

Tammi Fundy
1-sauvainen tammiparketti mikroviisteillä. Harmaa, mattalakattu, harjattu.

Tammi Chesapeake

1-sauvainen lankkuparketti, jossa mikroviisteet pitkillä sivuilla. Ruskehtavan harmaa, mattalakattu ja harjattu.

Tammi Cirrus

2-sauvainen tammiparketti. Valkoinen, mattalakattu ja voimakkaasti harjattu pinta.
Ovh 51,50 €/m²

Tammi Granite

2-sauvainen harmaa tammiparketti. Mattalakattu ja voimakkaasti harjattu pinta.
Ovh 51,50 € /m²

Tammi Kernel

2-sauvainen tammiparketti. Keskiruskea, mattalakattu ja voimakkaasti harjattu pinta.
Ovh 51,50 € /m²

Tammi Bean

2-sauvainen tumman ruskea tammiparketti. Mattalakattu ja voimakkaasti harjattu pinta.
Ovh 51,50 €/m²

Tammi Abetone

3-sauvainen Abetone on valkoinen ja mattalakattu tammiparketti.
Ovh 31,30 €/m²

Toimitusaika:

noin 2-3 päivää

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Kyösti Raidén, Puh. 0500 454 092, (09) 8491 4224, kyosti.raiden@varisilma.fi,
www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto
Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali, näyte- ja kuvaustuotteet

Kuvapankki:

www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Värisilmä, puh. (09) 849 141

Värisilmä-liikkeet kautta maan