VÄRISILMÄN HANDMADE-UUTUUSLAATAT TUOVAT HELMIÄISEN HOHDETTA KYLPYHUONEESEEN

Värisilmän keraamisten Handmade-laattojen vaaleat pastellisävyt ja pintojen kiiltävä viimeistely luovat kylpyhuoneeseen ylellisen hienostuneen ja valoisan tunnelman. Sileä- ja mosaiikkipintaisten seinälaattojen lisäksi Handmade-mallisto tarjoaa laajan valikoiman kuvioituja laattoja, joiden pitsimäiset reliefit ja romanttiset kukkakuviot ovat saaneet inspiraationsa italialaisesta käsityöperinteestä.

(Painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Handmade – keramiikkaperinteen hienostunut jatkaja
Italialaisen Ragnon valmistamat Handmade-seinälaatat tuovat kylpyhuoneen sisustukseen ripauksen glamouria arjen keskelle. Kiiltäväksi viimeisteltyjä laattoja on saatavana sekä sileällä että punosmaisella mosaiikkipinnalla kuudessa eri värisävyssä: valkeat Light ja Ivory, kelta-ruskeat Ochre ja Buff sekä sinisävyiset Aqua ja Sage. Laattojen vaaleat pastellivärit ja kiiltävät pinnat lisäävät tilan valoisuutta.

– Mosaiikkipintaisilla Handmade-laatoilla voi luoda näyttävän mosaiikkiseinän helposti ja kustannustehokkaasti, sillä perinteisen verkkokiinnityksen sijaan mosaiikkikuvio on muotoiltu laatan pintaan. Näin seinään tulee myös vähemmän saumakohtia, mikä nopeuttaa asennusta, kertoo Värisilmän tuoteryhmäpäällikkö Tiina Hakola.

Handmade-malliston kuvioiduilla laatoilla kylpyhuoneen sisustukseen voi lisätä aistikkaan romanttisia yksityiskohtia, joissa näkyy italialaisen käsityöperinteen vaikutus. Valittavana on muun muassa kohokuvioisia reliefejä, pitsimäisiä aaltokuvioita ja kuulaita kukkia, jotka ovat tyyliltään kuin käsin maalattuja. Handmade-laatat ovat 25 x 76 senttimetrin kokoisia, ja kolmesta laatasta muodostuva kukkakuvioinen koristepaneeli on kooltaan 75 x 76 senttimetriä.

Luonnolliset värimaailmat korostuvat kevään uusissa laattamallistoissa
Värisilmän Laattastudion valikoimat täydentyvät keväällä 2014 lisäksi kolmella uutuusmallistolla: Season-malliston kivikuosiset laatat soveltuvat niin seiniin kuin lattioihin. Rektifioituja Season-laattoja on saatavana 30 x 60 ja 60 x 60 senttimetrin kokoisina ajattomissa valkoisen, vaaleanruskean sekä vaalean- ja tummanharmaan sävyissä. Casablanca-seinälaatoissa on valittavana kolme erilaista pintavaihtoehtoa: sileä, mosaiikki ja uritettu. Persoonallinen kokonaisuus syntyy eri pintavaihtoehtoja yhdistämällä. Erityisesti kylpyhuoneisiin ja keittiöihin suunnitellun Casablanca-malliston harmoninen värimaailma koostuu harmaan ja ruskean eri sävyistä. Lambri-malliston laatoissa on kekseliäs pinta luo keinuvan vaikutelman. Kooltaan 30 x 60 senttimetrin kokoisia Lambri-laattoja on saatavana ruskean, valkoisen ja raikkaan turkoosin sävyissä.

Handmade-seinälaatat:
mitat: 25 x 76 cm, hinta: alkaen 49,90 € / m2
Season-laatat (rektifioitu): mitat: 30 x 60 cm sekä 60 x 60 cm, hinta: 39 € / m2
Casablanca-laatat: mitat: 25 x 38 cm ja 45 x 45 cm, hinnat: 29–48 € / m2
Lambri-laatat:mitat: 30 x 60 cm, hinnat: 39–49 € / m2

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Tiina Hakola
puh. (09) 8491 4257, tiina.hakola@varisilma.fi
www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali, näyte- ja kuvauslaatat

Kuvapankki:
www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus: varisilma, salasana: varisilma