VÄRISILMÄN UUDEN ORNAMENT-TAPETTIMALLISTON INSPIRAATIO TULEE IDÄSTÄ

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Värisilmän Boråstapeterin uusi Ornament-tapettimallisto huokuu slaavilaista henkeä sekä kuvioinneiltaan että värimaailmaltaan. Ornament-tapeteissa avainroolissa ovat koristeelliset kuosit niin pieninä pitsimäisinä kuvioina kuin massiivisina medaljonkeinakin. Malliston syksyisessä väripaletissa hehkuvat muun muassa murretut vihreät, punaiset ja ruskeat. Sinivalkoiset pitsikuvioinnit sekä loisteliaat valkoiset tapetit kultaisilla kuvioinneillaan henkivät niin ikään idän eksotiikkaa.

Ornament-tapetit rohkealle sisustajalle

Ornament-mallisto tarjoaa ainutlaatuista tyyliä rohkeille sisustajille, jotka uskaltavat antaa näyttävän tapetin nousta esiin seiniltä. Tapettien kuluneet yksityiskohdat antavat sisustukseen rosoisuutta ja jylhät, suuret kuviot ovat varma katseenvangitsija. Myös romantikko löytää Ornament-mallistosta seinälleen sopivan herkän tapetin. Pitsisissä tapeteissa on reilusti pintastuktuuria ja useissa kuviokuoseissa puolestaan ripaus metallia sekä hopean hohdetta.

Boråstapeterin Ornament-mallistossa on 35 tapettia, kolme yksiväristä Plain-tapettia, seitsemän Sand-tapettia ja seitsemän Metatallic-tapettia.

Boråstapeter Ornament -tapetit, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m.

Hinnat:
kuviolliset Ornament-tapetit 42 € / rulla, Plain-tapetit 47,20 € / rulla, Sand-tapetit 40 € / rulla, Metallic-tapetit 47 € / rulla

Toimitusaika:
noin 2–3 päivää

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö, puh. (09) 8491 4222, sari.niinisto@varisilma.fi www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali ja kuvaustapetit

Kuvapankki:
www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Värisilmä, puh. (09) 849 141

Värisilmä-liikkeet kautta maan