Värisilmän uudessa Boråstapeter-mallistossa herkkiä kuoseja pastelliväreissä

Silent Nature -tapeteissa on vanhan ajan eleganssia

(Painokelpoiset kuvat ja ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Boråstepeterin uusi Silent Nature-mallisto on kuin kevään ensimmäinen vieno kukka. Tapettien värimaailma on herkän vaalea ja kuviot siluettimaisia. Kuoseissa näkyvät luonto ja vuodenaikojen vaihtelu – kauniit pienet kukkakuviot, puuterimaiset pastellivärit ja graafisen neutraalit raidat sopivat romanttiseen sisustukseen.

Boråstapeterin Silent Nature -malliston tapettien värimaailma liikkuu kerman vaaleasta pehmeästi grafiitin harmaaseen. Trendikäs vaalea vedenvihreä kukkakuosi sekä harmaat ja beiget pitsimäiset kuosit ovat ajan hengen mukaisia.

– Silent Nature -malliston tapetit sopivat rustiikkisesta sisustuksesta pitävälle. Koko mallistosta huokuu herkkä tunnelma, johon voi yhdistää kauniisti luonnollisia materiaaleja, kuten pellavaa, kertoo Värisilmän tapettien tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö.

Silent Nature -malliston tapetit muodostavat harmonisen yhdistelmän pehmeää feminiinisyyttä ja graafista maskuliinisuutta. Malliston tapetit sopivat erityisesti hienostuneisiin olohuoneisiin ja elegantteihin makuuhuoneisiin. Herkät värisävyt ja hienovaraiset graafiset kuviot tuovat seinille vanhanajan eleganssia. Silent Nature -mallistossa on yhteensä 35 kuviotapettia ja 7 yksiväristä tapettia.

Boråstapeter Silent Nature -tapetit
, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m.
Hinnat:
35,50 € / rulla
Toimitusaika:
noin 2–3 päivää

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö, puh. (09) 8491 4222, sari.niinisto@varisilma.fi www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali ja kuvaustapetit

Kuvapankki:

www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Värisilmä, puh. (09) 849 141

Värisilmä-liikkeet kautta maan