VÄRISILMÄN UUDET AQUA- JA VISION-SEINÄLAATTAMALLISTOT HURMAAVAT HELEILLÄ VÄREILLÄÄN

Värisilmän uudet Aqua- ja Vision-laatat tuovat seinille akvarellimaista läpinäkyvyyttä sekä kiiltävien ja mattapintojen välistä leikkiä. Erityisesti kylpyhuoneisiin soveltuvat Aqua- ja Vision-laattamallistot tarjoavat yhdisteltäviksi sointuvia värejä sekä persoonallisia kuviolaattoja, joiden aiheissa nähdään muun muassa pöllöjä, sydämiä, kukkia ja raitoja. Kuviolaattojen pinnan kuviot korostuvat usean lasitekerroksen ansiosta kauniisti.

(Painokelposet kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Aqua – kuin akvarellisiveltimellä maalatut
Italialaisen ABK:n valmistaman Aqua-malliston valkoisille laatoille pinnoitetuissa väreissä on akvarellimaista läpinäkyvyyttä ja sävyjen vaihtelua, mikä luo mielikuvan siveltimellä maalatusta pinnasta. Seinälaattamallisto koostuu kolmesta erilaisesta värimaailmasta: romanttinen vaaleanpuna–ametisti, lämminsävyinen kelta–ruskea ja raikas tummansini–harmaa. Kuvalaattojen kuviot heräävät usean lasitekerroksen ansiosta henkiin ja korostuvat kauniista laatan pinnassa. Kuvioitujen laattojen kukka- ja raitakoristeet vaihtelevat tyyliltään värimaailmasta riippuen. Aqua-mallistossa on saatavana yksivärisiä ja kuvioituja 20 x 60 senttimetrin kokoisia seinälaattoja, 30 x 30 senttimetrin kokoisia mosaiikkilaattoja sekä kapeita koristelistoja.

Vision – mattapintaa ja kiiltoa yhdistäen
Vision-laattamallisto tarjoaa mattapintaisia satin-laattoja ja valoa heijastavia lux-laattoja, joita yhdistämällä seinäpintoihin voi rakentaa matan ja kiillon kontrastilla pelaavia kokonaisuuksia. Malliston värimaailma koostuu harmonisista pastellisävyistä: valkoinen, hiekka, vaaleanpunainen, hopeanharmaa ja savuinen ruskea. Vision-koristelaattojen persoonallisilla kuva-aiheilla kylpyhuoneen seiniin voi lisätä leikkisyyttä ja näyttävyyttä. Koristelaatoissa nähdään muun muassa pöllöjä, sydämiä, mosaiikkikuviota, kukkia ja vesileiman kaltaisia etikettitekstejä. Malliston kapeat koristelistat soveltuvat hienosti kuva-aiheiden rajaamiseen. Kaikki malliston seinälaatat ovat kooltaan 20 x 60 senttimetrin kokoisia.

Aqua-seinälaatat, mitat: 20 x 60 cm,
yksiväristen laattojen hinnat: 48 € / m2
kuvioitujen laattojen hinnat: 129 € / srj (sis. 2 laattaa)

Aqua-mosaiikkilaatat, mitat: 30 x 30 cm,