VÄRISILMÄN UUDET SIELUKKAAT TAPETTIMALLISTOT – SOUL JA BOROSAN EASYUP

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Värisilmän syksyn uusissa tapettimallistoissa nähdään sekä näyttäviä tehostetapetteja että hillityn ajattomia kuoseja. Soul-malliston tapeteissa aasialaiset vaikutteet yhdistyvät pohjoismaiseen sielunmaisemaan. Suosittu Borosan EasyUp -mallisto lanseerataan nyt täysin uudistetuilla kuoseilla. Molempien mallistojen helposti tapetoitavat EasyUp-tapetit ovat pesunkestäviä, ja niiden valonkesto on erinomainen.

Soul – aasialaisia vaikutteita pohjoismaisin maustein
Boråstapeterin uusin tapettimallisto Soul ammentaa inspiraationsa idästä. Malliston kuoseissa nähdään aasialaishenkisiä kasviaiheita pohjoismaisin vivahtein, joita harmoniset raita- ja salmiakkiruutukuosit täydentävät. Boråstapeterin mallistojen suunnittelua ohjaavan mix & match -periaatteen mukaan Soul-malliston kuosit on suunniteltu yhdisteltävyyttä silmällä pitäen.

Soul-tapettimallisto koostuu 32 kuviollisesta kuosista, joiden rinnalla on saatavana kuosien sävyihin soinnutettuja, yksivärisiä Metallic-, Sand- ja Plain-kuoseja. Elävyyttä moniin kuviollisiin kuoseihin tuovat hienovaraiset kohokuvioinnit ja metallinhohtoiset yksityiskohdat. Punaisen, mustan ja valkoisen lisäksi Soul-malliston väripaletissa nähdään sinisen, vihreän, harmaan ja beigen eri sävyjä.

Borosan EasyUp – suosikkimalliston uudet kuosit

Suomalaisten rakastama Borosan EasyUp -mallisto uudistuu täydellisesti lokakuussa 2011. Uuteen laajaan mallistoon kuuluu 60 kuosia, jotka vaihtelevat tyyliltään näyttävistä tehostetapeteista hillityn yksivärisiin kuoseihin.

– Borosan EasyUp -malliston kuosit ovat Boråstapeterin myydyimpiä tapetteja sekä Suomessa että Ruotsissa, sillä niiden hinta-laatusuhde on erinomainen. Tapetteja ostetaan runsaasti myös asuntotuotantoon, sillä malliston ajattomat kuviot ja tarkkaan harkitut väriyhdistelmät tuntuvat ajankohtaisilta pitkään, kertoo Värisilmän tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö.

Värimaailmaltaan Borosan EasyUp -tapetit ovat pääosin vaaleita ja maanläheisiä, mutta mukana on myös voimakkaan punaisia, tumman harmaita ja mustia kuoseja. Tavallista pidemmän rullapituuden ansiosta yhdestä Borosan EasyUp -rullasta saa kuviokohdistettunakin neljä vuotaa, kun huonekorkeus on 2,5 metriä.

Soul-tapetit
, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m
Hinnat: 42 €/rulla (Soul), 46 €/rulla (Metallic), 45,20 €/rulla (Plain), 39 €/rulla (Sand)

Borosan EasyUp -tapetit