Värisilmän uusi Borosan EasyUp 2014 on kodikas tapettimallisto Boråstapeterilta

Värisilmän uuden Borosan EasyUp 2014 -malliston tapetit sopivat raikkaan skandinaaviseen sisustustyyliin. Hillityn malliston tapeteissa nähdään graafisia kuvioita, ornamentteja sekä luontoaiheita mm. koiranputkia sekä kukkakuoseja. Pehmeitä värejä ja klassisia kuoseja sisältävä mallisto tulee myyntiin Värisilmä-liikkeisiin kautta maan syyskuussa.

(Painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Borosan EasyUp 2014 -malliston graafiset kuvioinnit, klassiset kukkakuosit ja ornamentit näyttäytyvät tapeteissa hempeän hillityissä väreissä. Tapettien värimaailma liikkuu harmaan pehmeistä sävyistä beigeen, veden vihreään ja vaaleapunaiseen. Borosan EasyUp 2014 -mallistosta löytyy myös lastenhuoneeseen sopivia tapetteja, muun muassa kaupungin silhuetilla leikittelevä tapetti sekä klassiset vaaleansiniset ja vaaleanpunaiset kuosit. Mallisto henkii kotoisuutta modernilla vivahteella – naivistiset kukkakuosit ja koiranputkikuviot sopivat suomalaiseen kotiin. Borosan EasyUp 2014 -mallistossa on yhteensä 60 erilaista tapettia.

Boråstapeter
Borosan EasyUp 2014 -tapetit, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m.

Hinnat: 29,90 € / rulla

Toimitusaika:
noin 2–3 arkipäivää

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö, puh. (09) 8491 4222, sari.niinisto@varisilma.fi www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali ja kuvaustapetit

Kuvapankki:
www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Värisilmä, puh. (09) 849 141

Värisilmä-liikkeet kautta maan