VÄRISILMÄN UUSI COLE & SON -TAPETTIMALLISTO PÄIVITTÄÄ KLASSIKOT

Boråstapeterin Every Day -tapettimallisto henkii kotoisaa skandinaavisuutta

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Värisilmän tapettivalikoima laajenee syksyllä kahdella uudella mallistolla. Cole & Son on Contemporary Restyled -mallistossaan puhaltanut uutta henkeä suosittuihin, jo klassikoiksi muodostuneisiin tapetteihin modernisoimalla kuoseja. Boråstapeterin uutuusmallisto Every Day puolestaan huokuu raikasta, hillittyä skandinaavisuutta.

Cole & Son Contemporary Restyled tuo klassikot 2000-luvulle
Cole & Sonin uusi tapettimallisto Contemporary Restyled tarjoaa raikkaita, uusia versioita klassikoiksi muodostuneista design-tapeteista. Contemporary Restyled kunnioittaa historiallisen brittiläisen tapettitalon suosituimpia malleja uusilla väreillä, mittakaavoilla ja malleilla. Uuden ilmeen ovat saaneet muun muassa rakastetut Woods, Cow Parsley, Orchid, Hicks Hexagon, Palm Leaves ja Flamingos -kuosit. Woods-tapetin puukuosiin on lisätty kultaisia päärynöitä, ja Hicks Hexagon -printin mittakaavaa muuttamalla on saatu aikaan kiinnostava uusi design. Alkuperäisten kuosien uudet väritykset tarjoavat valinnan varaa, ja täydentävät tyylikkäästi moderneja sisustusratkaisuja.

Contemporary Restyled -malliston kuosit luotiin alun perin couturen kulta-aikaan 50- ja 60-luvuilla. Tapeteissa nähdään aikakaudelle tyypillisiä kuvioita: kukkivia orkideoja, palmun lehtiä, rohkeita geometrisiä kuvioita ja flamingoja. Contemporary Restyled 13 modernisoitua klassikkotapettia kunnioittavat alkuperäistä designia ja aikakautta.

Boråstapeterilta uusi ajaton Every Day -mallisto

Värisilmän uusin Boråstapeter-mallisto Every Day tavoittaa pohjoisen designin hengen. Kuosien soljuvan graafiset muodot ovat eleettömän kauniita ja kestävät aikaa. Every Day -malliston värimaailma on hillitty – valkoisen eri sävyt, beige, murrettu sininen sekä mustat yksityiskohdat luovat harmonista tunnelmaa. Every Day -tapeteilla on mahdollista luoda tyylikkään teeskentelemätön skandinaavinen ilme kotiin. Kuoseilla saadaan aikaan raikkaan ajaton tunnelma huoneeseen kuin huoneeseen.

Tuote- ja hintatiedot:
Cole & Son, Contemporary Restyled
, leveys 0,53 m, pituus 10,00 m, hinnat: 117-163 €/rulla
Every Day-tapetit, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m, hinnat: 35,80 €/rulla (kuviolliset)

Toimitusaika:
Cole & Son Contemporary Redestyled
-tapetit: 2–3 viikkoa (tehdastilaustuotteita)

Boråstapeter Every Day
-tapetit: 2–3 päivää (varastotuotteita)

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö
Puh. (09) 8491 4222, sari.niinisto@varisilma.fi, www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto