Värisilmän uusi Garden Party -tapettimallisto Boråstapeterilta tuo puutarhan sisälle

Mineral-tapettimallisto on hillityn elegantti

Boråstapeterin uusin tapettimallisto Garden Party on kunnianosoitus ulkoilmaelämälle, kesälle ja elämän kauneudelle. Garden Party yhdistää hennot kukkaiskuviot ja akvarellien värimaailman ripaukseen nostalgiaa. Toinen Boråstapeterin tapettimallistouutuus Mineral puolestaan huokuu hillittyä estetiikkaa rauhallisine väreineen. Garden Party ja Mineral-tapettimallistot ovat nyt saatavana Värisilmä-liikkeistä.

(Painokelpoiset kuvalinkit ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Kasvitieteellinen maailma on ollut Garden Party -malliston suunnittelijoiden inspiraation lähde. Koko tapettimallistonmalliston läpi toistuvat kasviaiheet ja mallistossa näkyy myös 1950-luvulle tyypillistä leikkisyyttä. Garden Party -tapeteissa akvarellisävyt yhdistyvät vadelman pinkkiin, päärynän vihreään ja lämpimän harmaan sävyihin.

Garden Party -malliston kuviointi tuo puutarhan vehreyden sisätiloihin ja muistuttaa ulkoilmaelämän yksinkertaisista iloista tuoden myös ripauksen nostalgisuutta kotiin, kertoo Värisilmän tapettien tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö.

Mineral-tapettimallisto - hillittyä hienostuneisuutta
Yksinkertaisella tapetilla koti saa tyylipuhtaan ilmeen, joka huokuu harmoniaa. Boråstapeterin Mineral-tapettimallisto koostuu laajasta valikoimasta rauhallisen sävyisiä tapetteja, jotka on tehty luonnolliselle struktuuripinnalle. Hienovaraisen malliston pehmeät värit vaihtelevat sokerin valkeasta farkun siniseen ja mustan helmen sävyihin. Yksiväriset Mineral-tapetit hurmaavat hillityllä tyylikkyydellään.

Garden Party -mallisto sisältää 30 erilaista tapettia, kolme digitaalista tapettia sekä 16 yksiväristä, struktuuripintaista  Mineral-mallia.

Boråstapeter Garden Party -tapetit, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m.
Hinnat: 47,20 € / rulla

Yksiväriset Mineralit, hinnat: 42,70 € / rulla
Digitaaliset printit 3480, 3481, hinnat: 129,00 € / pkt
Digitaalinen printti 3482, hinta:  234,00 € / pkt

Boråstapeter Mineral -tapetit, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m.
Hinnat: 42,70 €/ rulla €

Toimitusaika:
noin 2–3 päivää

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö, puh. (09) 8491 4222, sari.niinisto@varisilma.fi www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali ja kuvaustapetit

Kuvapankki:
www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Värisilmä, puh. (09) 849 141

Värisilmä-liikkeet kautta maan