VÄRISILMÄN UUSILLA LACE-TAPETEILLA ROHKEAA ROMANTIIKKAA SISUSTUKSEEN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Värisilmän uusi Lace-tapettimallisto on saanut inspiraationsa romanttisista pitseistä ja ruusutarhoista. Malliston kuoseissa nähdään herkkiä kukka- ja pitsikuvioita, metallinhohtoa, hempeitä pastellivärejä sekä voimakkaan tummia sävyjä, kuten syvää violettia ja mustaa. Mallistoon kuuluu myös viisi digitaalista paneelitapettia, joilla sisustukseen saa luotua näyttävyyttä ja persoonallista ilmettä.

Suloiset pastellikuosit ja tummat värisävyt täydentävät toisiaan
Lace-tapettimallisto leikittelee hempeiden kuosien ja vahvojen värisävyjen vastakohdilla. Mallistossa nähdään sekä herkkiä pastellisävyjä, kuten roosaa, harmaata ja vaaleansinistä, että tumman violetteja ja täysin mustia tapetteja. Särmikkyyttä romanttisiin Lace-kuoseihin voi tuoda yhdistämällä niitä malliston tummasävyisiin kuoseihin. Nostalgiset pitsi- ja kukkakuviot, itämaiset paisley-kuviot ja ylellinen metallinhohto luovat Lace-mallistoon omintakeisen, romanttisen tunnelman.

Tehosteseinällä näyttävyyttä kotiin
Lace-mallisto sisältää 47 EasyUp-tapetin lisäksi viisi digitaalisesti painettua paneelitapettia, jotka kootaan 4–8 tapettivuodasta yhtenäiseksi kuvaksi. Pitsi- ja kukkateemaisia paneelitapetteja on saatavana kolmessa standardikoossa: 180 x 265 cm, 270 x 265 cm ja 360 x 265 cm. Tarkkapiirteisellä valokuvatapetilla voi luoda tilan keskipisteeksi näyttävän tehosteseinän.

­– Rohkean romanttisia kuoseja sisältävässä Lace-mallistossa on otettu huomioon myös tapettien yhdisteltävyys. Mallistoon kuuluu runsaasti yksivärisiä tapetteja, jotka sointuvat harmonisesti kuviollisten tapettien ja digitaalisten paneelitapettien värimaailmaan, kertoo Värisilmän tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö.

Lace-
malliston EasyUp-tapetit:
Rullan pituus: 10,05 m
Leveys: 0,53 m
Hinta: 39–46 € / rulla

Lace-malliston digitaaliset paneelitapetit:
Kuosit: 1365, 1366, koko: 180 x 265 cm, vuotien lukumäärä: 4, hinta: 221,00 € / pkt
Kuosi: 1364, koko: 270 x 265 cm, vuotien lukumäärä: 6, hinta: 320,00 € / pkt
Kuosit: 1362, 1363, koko: 360 x 265 cm, vuotien lukumäärä: 8, hinta: 418,00 € / pkt

Toimitusaika:
EasyUp-tapetit 2–3 päivää, digitaaliset paneelitapetit 2–3 viikkoa

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö