VÄRISILMÄN UUSILLA WOODSTYLE-LAATOILLA LAUTALATTIOIDEN TUNNELMAA KOTIIN

Värisilmän keraamisten Woodstyle-uutuuslaattojen lämminsävyiset puukuosit mukailevat sekä pinnoiltaan että mitoiltaan käsin työstettyjä puisia lattialautoja. Woodstyle-laatoilla patinoituneen puulattian tunnelman voi tuoda kodin kaikkiin oleskelutiloihin, aina eteisestä makuuhuoneisiin asti, myös kylpyhuoneeseen.

(Painokelpoiset kuvat ovat viestin lopussa)

Italialaisen Ragnon valmistama Woodstyle-laattamallisto on saanut inspiraationsa perinteikkäistä käsin työstetyistä lautalattioista, joissa puun luonnollisen värivaihtelun annetaan reilusti korostua. Rektifioidut Woodstyle-laatat muistuttavat lattialautoja myös mittasuhteiltaan. Laatat ovat 120 senttimetrin pituisia ja niitä on saatavana neljässä eri leveydessä: 10, 15, 20 ja 30 senttimetrin levyisinä.

Erikokoisia Woodstyle-laattoja yhdistämällä voidaan rakentaa eläväpintainen, patinoitunutta lautalattiaa muistuttava lattianpäällyste, joka kestää kovaakin kulutusta. Näin puulattian kodikkuutta saadaan luotua myös eteiseen ja muihin kovan kulutuksen tiloihin. Kestävät Woodstyle-laatat soveltuvat käytettäväksi julkitiloissa.

Woodstyle-laatoissa on valittavana neljä hienostuneen vaaleaa ja ruskeaa puukuosia. Woodstyle Aceron kuosi jäljittelee vaahteraa, Woodstyle Faggion pyökkiä, Woodstyle Ulivon oliivipuuta sekä Woodstyle Nocen lämminsävyistä tummaa pähkinäpuuta. Rektifioinnin ansiosta laatoitus voidaan toteuttaa tavanomaista kapeammin saumoin ja sauma voidaan tuoda lattiapinnan tasoon, mikä helpottaa lattian puhtaanapitoa.

Woodstyle-laatat

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Tiina Hakola
puh. (09) 8491 4257, tiina.hakola@varisilma.fi
www.varisilma.fi