VÄRISILMÄN UUSISSA ALBEMARLE- JA GLAMOROUS-TAPETEISSA YLHÄISTÄ EKSOTIIKKAA JA PEHMEITÄ PASTELLIVÄREJÄ

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Värisilmän Cole & Son -malliston Albemarle-tapetit henkivät rohkeaa siirtomaatyyliä. Ylhäinen eksotiikka näyttäytyy uskaliaissa kuoseissa, joiden posliinimaiset kukkakuviot, kiiltävät riikinkukot ja marokkohenkiset ornamentit vievät ajatukset kaukomaille. Lähes peilimäiset pinnat ja rohkea metallin kiilto luovat majesteettista tunnelmaa. Albemarle-tapettien runsaassa värimaailmassa liikutaan murretuista sinisestä ja jaden vihreästä viininpunaiseen ja maanläheisiin harmaan ja mustan sävyihin, jotka täydentyvät keltaisilla yksityiskohdilla.

Elegantit Glamorous-malliston tapetit sisältävät leikkisiä brodeerauksia ja viehkoja kukkateemoja ripauksella kirpputorihenkeä. Lämmin paletti sinisiä, harmaita ja pastellivärejä saavat aikaan hennon täyteläisen tunnelman. Glamorous-tapeteissa kiiltävät metalliset kuviot nousevat esiin pehmeältä mattapohjalta, jossa on lähes villainen tuntuma. Glamorous-tapetit mahdollistavat näyttävät yhdistelmät, joissa kuviollisen tehosteseinä yhdistyy maltillisempaan yksiväriseen tapettiin.

Cole & Son, Albemarle-tapetit
, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,00 m
(poikkeuksena Chartterton 0,685 m X 10,00 m )

hinnat: 105-143 €/rulla