VÄRISILMÄN UUSISSA LATTIALAATOISSA ELÄVÄPINTAISIA KIVIKUOSEJA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Värisilmän Laattastudion valikoimaa täydentävät syksyllä 2011 uudet kivikuosiset Touch- ja Stone-lattialaattamallistot. Jazz-laattasarja laajenee samalla uudella 40x40 cm kokoisella laattakoolla. Italialaisen Ragnon valmistamat Touch-, Stone- ja Jazz-laatat ovat pakkasenkestäviä, lasitettuja porcellanatoja, joita voidaan käyttää sekä sisä- että ulkotiloissa, niin lattia- kuin seinäpinnoillakin.

Touch – rosoista ilmettä sileillä laatoilla
Touch-laatat leikittelevät optisella harhalla: laattojen kuosit näyttävät karhean rosoisilta, mutta ne tuntuvat koskettaessa sileiltä. Malliston värimaailmassa nähdään tummaa savunharmaata, vaaleaa hopeanharmaata, murrettua valkoista sekä lämpimän sävyistä ruskeaa. Rektifioituja Touch-laattoja on saatavana 30x60 cm ja 15x60 cm kokoisina. Niiden lisäksi sarjaan kuuluvat Touch Muretto -mosaiikkilaatat. Ilmeikkyyttä lattia- ja seinäpintoihin saadaan erikokoisia Touch-laattoja yhdistelemällä.

Stone – kohokuvioista kivikuosia mustana ja valkoisena

Stone-laattasarja koostuu mustista Blackstone- ja valkoisista Whitestone-laatoista, joiden aaltoilevaa, laavakiveä muistuttavaa pintaa valot ja varjot kauniisti korostavat. Eläväpintaisilla Stone-laatoilla voidaan toteuttaa sekä yksivärisiä että näyttäviä, shakkikuvioisia lattia- ja seinäpintoja. Stone-laattoja on saatavana kolmessa koossa: 10x10 cm, 30x30 cm ja 30x60 cm.

Jazz – svengaavia laattoja uudessa koossa

Jazz-laattasarja tuli Värisilmän Laattastudion valikoimiin syksyllä 2010. Nyt aiemmin myynnissä olleiden 30x60 cm kokoisten Jazz-laattojen rinnalle tuodaan uusi 40x40 cm kokoinen laattamalli. Hillityn tyylikkäitä Jazz-laattoja on saatavana valkoisena, vaaleanharmaana, tummanruskeana ja mustana.

Touch

koko: 30x60 cm (rektifioitu), hinta: 53 €/m2
koko: 15x60 cm (rektifioitu), hinta: 69 €/m2
koko: 30x60 cm (Muretto-laatat), hinta: 179 €/m2