Värisilmän uutuustapettimallisto Pigment nostaa yksiväriset tapetit jälleen pinnalle

Graceful Living -tapettimallisto ammentaa menneen maailman trendeistä

Värisilmän uusi Boråstapeter-mallisto on yksivärisistä tapeteista koostuva Pigment, joka sisältää 40 upeaa, peittävää mattaväriä. Pigment-tapetit on jaettu kuuteen harmoniseen väriteemaan, joista löytyy niin trandikkäitä puuterimaisia pastellisävyjä kuin rohkean mausteisia ja raikkaan skandinaavisia kokonaisuuksia. Pigment-tapetteja voi yhdistää kuviotapetteihin tai halutessaan niillä voi korvata helposti seinän maalipinnan. Toinen Boråstapeterin uutuusmallisto Graceful Living tuo seinille menneen maailman eleganssia.

(Painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Boråstapeterin yksivärisiä tapetteja sisältävä uutuusmallisto Pigment on jaettu kuuteen väriteemaan. Scandinavian Blonde sopii pohjoismaiseen makuun, sillä se yhdistää valkoista ja harmaata lämpimiin sävyihin, kuten kermaan ja okraan. Sunset Blissin väripaletti on kuuman mausteinen ja sen värejä ovat muun muassa terracotta ja violetti. Nordic Noir sisältää syvempiä sävyjä, kuten mustaa ja punaista, jotka saavat aikaan mystisen tunnelman. Arctic Pastels väripaletti puolestaan koostuu trendikkäistä puuterimaisista pastellisävyistä sekä raikkaista valkoisista. New Moods on dynaaminen kokonaisuus, jonka jännittäviä värejä, kuten syvää roosaa ja oliiviin vihreää, voi yhdistellä uskaliaasti. Breaking Dawnin väripaletti liikkuu lämpimästä vaaleanvihreästä tummaan petrooliin.

– Olemme saaneet myönteistä palautetta aiemmista yksivärisistä tapettimallistoistamme ja tämä trendi jatkuu. Yksivärisillä tapeteilla on monia etuja: ne sopivat huoneen kaikille seinille, mutta myös hyvin yhteen kuviotapettien kanssa. Pigment-tapeteissa on täysin tasainen mattapinta, joka muistuttaa peittävällä maalilla maalattua seinää, kertoo tapettien tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö Värisilmästä.

Graceful Living edustaa klassista eleganssia
Boråstapeterin toinen uutuusmallisto Graceful Living ammentaa inspiraationsa  Downton Abbey -suosikkisarjasta ja  The Great Gatsby -hittielokuvasta. Mallistossa on viitteitä menneen maailman trendeistä kuitenkin rennon modernilla ilmeellä. Kuoseja ovat mm. hienostuneet lintu- ja kukkakuviot sekä ornamentit ja raidat. Graceful Living sopii sisustukseen, jossa yhdistellään uutta ja vanhaa. Klassisissa tapeteissa on tekstiilin tuntua. Malliston värimaailma on puuterinen: valkoista, kermaa ja hentoa roosaa maustettuna oranssilla, syvällä sinisellä ja vedenvihreällä.

Boråstapeter Pigment -tapetit
, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m.
Hinnat: 47,20 €/ rulla €
Boråstapeter Gracefull living -tapetit, leveys 0,53 m, rullan pituus 10,05 m.
Hinnat: 66 € / rulla

Toimitusaika:
noin 2–3 päivää (tapetit tilattavissa viikolla 10)

Väritukku Oy, tuoteryhmäpäällikkö Sari Niinistö, puh. (09) 8491 4222, sari.niinisto@varisilma.fi www.varisilma.fi

PR- ja viestintätoimisto
Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali ja kuvaustapetit

Kuvapankki:
www.varisilma.fi/kuvapankki, käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Värisilmä, puh. (09) 849 141

Värisilmä-liikkeet kautta maan