VEET-KYSELYN MUKAAN LIKI KAIKKI 15–45-VUOTIAAT SUOMALAISNAISET POISTAVAT IHOKARVOJAAN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Kesän lähestyessä ja vaatetuksen keventyessä suomalaiset naiset poistavat ihokarvojaan enemmän ja useammin kuin talvella. Maailman johtavan ihokarvanpoistotuotemerkin, Veetin, teettämän tutkimuskyselyn mukaan 15–45-vuotiaat suomalaiset naiset poistavat ihokarvojaan erityisesti sääristään, kainaloistaan ja bikinirajastaan. Useat poistavat ihokarvojaan myös kasvoiltaan, kuten ylähuulelta, sekä muista vartalonosistaan, kuten alaselästä ja käsivarsista. Tutkimuskysely osoitti, että yhteensä 99 prosenttia 15–45-vuotiaista suomalaisnaisista poistaa ihokarvojaan.

VEET ON KEHITTÄNYT TEHOKKAAT JA TURVALLISET IHOKARVANPOISTOTUOTTEET BIKINIRAJALLE JA KAINALOILLE Ihokarvoja on poistettu tuhansia vuosia. Jo 20 000 vuotta sitten luolamiehet höyläsivät partansa teroitetuilla kivillä ja simpukankuorilla. Ensimmäisiä ihokarvanpoistovoiteita alettiin käyttää 3 000 eKr. Nämä voiteet sisälsivät muun muassa arsenikkia, aasin rasvaa ja lepakon verta. Nykyisin johtava ihokarvanpoistomerkki, Veet, tarjoaa monipuolisesti eri tarpeisiin ja eri ihotyypeille suunniteltuja turvallisia ja tehokkaita ihokarvanpoistovoiteita ja -vahoja. Yli 80 vuoden kokemuksella Veet on kehittänyt esimerkiksi erityisesti bikinirajan ja kainaloiden herkälle iholle sopivat Veet Bikini Kit Ihokarvanpoistovoiteen ja Veet Kylmävahaliuskat Bikini & Kainalo. Näiden ihokarvanpoistotuotteiden tarve kasvaa etenkin kesällä, jolloin muoti niukkenee ja vaatetus vähenee. VEETIN SUOMALAISILLE NAISILLE TEETTÄMÄN IHOKARVANPOISTOKYSELYN TULOKSET (1) Ihokarvanpoistotiheys: -6 % poistaa ihokarvojaan päivittäin, 34 % useasti viikossa, 24 % kerran viikossa, 23 % 2–3 kertaa kuukaudessa, 8 % kerran kuukaudessa ja 6 % vähemmän kuin kerran kuukaudessa Ihokarvanpoistokohteet: -97 % poistaa ihokarvojaan kainaloistaan, 96 % sääristään, 81 % bikinirajoistaan, 29 % kasvoiltaan ja 20 % muista vartalonosistaan Ihokarvanpoistoajankohdat: -79 % poistaa ihokarvojaan ympäri vuoden, 27 % ennen juhlia ja 9 % erityisesti uuden suhteen alussa (1) Tutkimuskyselyn on tehnyt Enalyzer-yritys. Kyselyyn osallistui 1 054 suomalaista 15–45-vuotiasta naista aikavälillä helmikuu 2009 – helmikuu 2010. VEET BIKINI KIT IHOKARVANPOISTOVOIDE POISTAA IHOKARVAT ALLE 10 MINUUTISSA Veet Bikini Kit Ihokarvanpoistovoide on kehitetty bikinirajan ja kainaloiden herkälle iholle. Pakkauksen ihokarvanpoistovoide sisältää ihoa kosteuttavaa ja rauhoittavaa aloe veraa sekä suojaavaa E-vitamiinia. Voiteen annetaan vaikuttaa puhtaalla iholla 5 minuuttia, minkä jälkeen se poistetaan erikoismuotoilulla muovilastalla. Ihokarvanpoiston jälkeen iholle levitetään pakkauksessa olevaa jälkihoitovoidetta, jonka keramidit suojaavat ja vahvistavat ihoa. Veet Bikini Kit Ihokarvanpoistovoiteella bikinirajan ja kainaloiden herkästä ihosta tulee sängetön ja pehmeä helposti ja nopeasti. Veet Bikini Kit Ihokarvanpoistovoide, suositushinta 6,50 € Pakkaus sisältää ihokarvanpoistovoiteen 50 ml, jälkihoitovoiteen 50 ml ja lastan. VEET KYLMÄVAHALIUSKAT BIKINI & KAINALO SIISTIVÄT HERKÄT IHOALUEET NELJÄKSI VIIKOKSI Veet Kylmävahaliuskat Bikini & Kainalo -pakkauksen kapeiden ja lyhyiden kylmävahaliuskojen ansiosta ihokarvojenpoisto bikinirajasta ja kainaloista on helppoa. Liuskoilla voidaan poistaa 2–5 millimetrin pituisia ihokarvoja juurineen jopa neljäksi viikoksi. Tehokkaan ja hellävaraisen koostumuksensa ansiosta liuskat sopivat myös aloittelijoille. Liuskat sisältävät ihoa ravitsevaa manteliöljyä ja suojaavaa E-vitamiinia. Ihokarvanpoiston jälkeen pakkauksen jälkihoitopyyhkeillä rauhoitetaan ihoa sekä puhdistetaan sen liuskoista jäävästä vahasta. Veet Kylmävahaliuskat Bikini & Kainalo, suositushinta 6,50 € Pakkaus sisältää 16 vahaliuskaa ja 4 jälkihoitopyyhettä.