Veetin uusi Precision Wax & Care -lämpövaha kasvoille poistaa ihokarvat jopa neljäksi viikoksi

Veet Precision Wax & Care poistaa häiritsevät karvat tarkasti

(Painokelpoiset kuvat ja ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Veet Precision Wax & Care -lämpövaha kasvoille tekee säännöllisesti käytettynä ihokarvoista pehmeämmät ja ohuemmat, ja ihokarvojen kasvu saattaa vähentyä. Tuubin kapealla levityspäällä ihokarvojen poisto onnistuu tarkasti ylähuulesta, kulmakarvoista sekä leuasta. Pakkauksen sisältämä hoitovoide rauhoittaa ja kosteuttaa ihoa.

Ylähuulen, kulmakarvojen tai leuan alueen häiritsevistä ihokarvoista on helppo päästä eroon kasvojen herkälle iholle tarkoitetulla Veet Precision Wax & Care -lämpövahalla. Tuubin vahaa sisältävä osa lämmitetään kuumassa vedessä, jonka jälkeen se levitetään karvankasvun suuntaisesti. Ylimääräinen vaha poistetaan pakkauksessa olevan tikun avulla. Tämän jälkeen puuvillaliuska asetetaan vahan päälle ja silotetaan karvankasvun suuntaisesti. Liuska vedetään pois nopealla vedolla, vahajäänteet huuhdellaan pois ja iho kuivataan. Lopuksi levitetään aloe veraa sisältävä hoitovoide rauhoittamaan ihoa.

Ennen Veet Precision Wax & Care -kasvoille tarkoitetun lämpövahan käyttöä kannattaa tutustua tarkasti tuotepaketissa oleviin käyttöohjeisiin.

Ihokarvojen poiston historiaa:

• Kauneusihanteet ovat vaihdelleet eri aikakausina, mutta karvoja on poistettu kautta aikojen, erityisesti kuumassa ilmastossa.
  • 20 000 vuotta sitten luolamiehet ajelivat naamojaan terävillä kivillä tai simpukankuorilla.
  • Muinaisessa Egyptissä ylhäisönaiset ajoivat kainalo- ja häpykarvojensa lisäksi myös hiuksensa.
  • Antiikin ajan Afrodite ja Venus olivat kokonaan karvattomia, lukuun ottamatta heidän upeita hiuksiaan.
  • Keskiajalla karvat ajeltiin kylvyn yhteydessä, jolla torjuttiin syöpäläisten leviämistä.
  • Uuden ajan alussa peseytymiseen ei käytetty vettä. Ihokarvat poistettiin ajamalla tai voimakkailla nesteillä.
  • Yksi historian tunnetuimmista viiksekkäistä naisista oli meksikolainen taidemaalari Frida Kahlo.

Veet Precision Wax & Care -lämpövaha kasvoille, 13,90 €. Pakkaus sisältää tuubin, jonka toisessa päässä on vaha ja toisessa päässä rauhoittava jälkihoitovoide, kulmakarvoille tarkoitetun levityslastan sekä 20 pestävää puuvillaliuskaa.

Lisätiedot:
Reckitt Benckiser / PR-vastaava Gabriella Kuisma, puh.
gabriella.kuisma@rb.com, www.veet.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070