VOGUEN JA NORLYNIN MUOTOILEVAT SUKKAHOUSUT – JUHLAPUKEUTUMISEN MUST

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kotimaisten Voguen ja Norlynin valikoimista löytyy juhlapukeutumiseen kiinteytysapua. Muotoilevat sukkahousut antavat vartalonmyötäisen mekon tai ohuen leningin alle ryhtiä muokaten reisiä, litistäen vatsaa ja kohottaen pakaroita. Muotoilevissa sukkatuotteissa on runsaasti vaihtoehtoja ohuen huomaamattomista tyylikkään peittäviin opaque-sukkahousuihin. Valikoimasta löytyy myös pelkkä muotoileva housuosa.

Reidet kiinteiksi ja ryhtiä takamukseen
Vogue Lift Up
-sukkahousuissa on tehokkaasti muotoileva, napakka housuosa, joka saa reidet kiinteiksi ja pepun ryhdikkääksi. Kevyesti hohtavat, 20 denierin sukkahousut sopivat hyvin juhlakäyttöön, sujahtavat helposti myös tiukkojen housujen alle tuoden itsevarmuutta ja ryhtiä. Pelkän housuosan mittainen Vogue Silhouette Control Panty on käytännöllinen tuote, kun haluaa pukeutua kuviollisiin sukkahousuihin, mutta kaipaa muotoilua tyypillisiin vartalon ongelmakohtiin kuten pakaroihin, vyötäröön ja reisiin.

Huomaamatonta tukea ohuiden juhlaleninkien alle
Vogue Invisible Control
-sukkahousut soveltuvat erityisen hyvin läpikuultavien juhlaleninkien tai lyhythelmaisten coctail-mekkojen alle, sillä kevyttä tukea antava housuosa on rajaton, eikä pilkota rohkeankaan mekon alta. Ylellisen ohuet, 15 denierin Norlyn Silk Satin Magic Lift -sukkahousut tuovat sääriin kevyttä hehkua ja muokkaavat samalla vartalon parhaat puolet esiin tukevan housuosan avulla. Molemmat juhlasukkahousuissa on huomaamaton kärkivahvike, joten ne voi pukea vaikka näyttävien sandalettien kanssa.

Peittävä opaque sopii kapean neulemekon alle
Myös trendikäs leggings-malli on saatavana muotoilevana versiona. Vogue Silhouette Opaque 3D -leggingssit nousevat korkealle vyötärölle antaen miellyttävää ja napakkaa tukea vartalon kriittisiin kohtiin. Syksyn uutuustuote Vogue Opaque 3D Control Top -sukkahousut korostavat myös kauniisti siluettia. 3D Lycrasta valmistetut opaque-tuotteet tuntuvat päällä erityisen miellyttäviltä ja joustavilta. Norlyn Control Opaque -sukkahousut ja leggingssit ovat miellyttävää mikrokuitua ja niissä on muotoileva housuosa.

Nanso Group Oy, Brand Manager Jaana Nummela, puh. 040 749 1348, jaana.nummela@nansogroup.com
Brand Manager, Norlyn, Netta Lahti, puh. 0 40 558 5484, netta.lahti@nansogroup.com
www.nansogroup.com

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuote- ja kuvauslainaukset, Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali