VOGUEN JA NORLYNIN SYYSMALLISTOT 2011 PUKEUTUVAT MUSTAAN NEW YORKIN HENGESSÄ

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Voguen syysmalliston 2011 inspiraationa on toiminut New Yorkin urbaani katuvilinä. Sekä Voguen että Norlynin mallistojen värimaailma rakentuu mustan ja harmaan sävyille. Sukkatuotteissa on runsaasti kiehtovia yksityiskohtia ja materiaaliyhdistelmiä, kuten nahkajäljitelmiä, strassi- ja villalankakoristeita sekä satiinia yhdistettynä tylliin. Voguen syysmalliston kolme teemaa ovat juhlava Night, työhön ja vapaa-aikaan suunniteltu Office ja luonnonkuituihin luottava Weekend. Vogue Coloren väriskaala koostuu syksyllä luonnonläheisistä, murretuista sävyistä. Norlynin mallistoon kuuluu muun muassa monipuolinen valikoima leggingsejä sekä rentoa mukavuutta tarjoavia, luonnonmateriaaleista valmistettuja sukkatuotteita.

Night – juhliin näyttävästi mustassa
Voguen Night-teeman sukkahousuissa ja leggingseissä on särmikästä Vogue-asennetta, joka näkyy näyttävissä yksityiskohdissa ja uudenlaisissa materiaaliyhdistelmissä. Tyllistä valmistettujen Vogue Smooth Elegance -sukkahousujen etuosassa on yli polven ylettyvä, nahkasaappaan vartta muistuttava satiinipinta. Nahkajäljitelmä ja nyöritys koristavat puolestaan Vogue Leather Line Leggingsien lahkeensuita. Vogue Lavish Lace -sukkahousut tarjoavat uudenlaisen vaihtoehdon pitsisukkahousuille: jaquard-tyylinen kuviointi on poltettu materiaalin pintaan. Night-teema tarjoaa myös naisellisia sukkahousuja ja leggingsejä, joita koristavat samettiset flokkikuvioinnit ja strassit.

Office – tyylikkäänä töissä ja vapaalla
Voguen Office-teema kokoaa yhteen hienostuneesti kuvioituja opaque-sukkahousuja, joita on helppo yhdistellä erilaisiin vaatteisiin niin töissä kuin vapaa-ajalla. Vogue Melanged Beauty -sukkahousujen meleerattu pinta leikittelee läpinäkyvyydellä ja peittävyydellä. Seeprakuvioiset Vogue Zebra -sukkahousut jatkavat elegantisti Voguen eläinkuosien sarjaa. Vogue Modern Houndstooth -sukkahousujen kuosissa perinteinen kukonaskelkuvio on saanut päivitetyn ilmeen.

Weekend – rentoa mukavuutta vapaa-aikaan
Voguen Weekend-teeman alle on koottu luonnonkuiduista valmistettuja sukkahousuja, leggingsejä, ylipolvensukkia ja säärystimiä, joiden raaka-aineina on käytetty pääosin puuvillaa ja villaa. Vogue Border Line -leggingsien lahkeensuussa on villalangoista tehty pehmeä koriste. Puuvillaisten Vogue Cotton Deluxe Leggingsien lahkeensuita reunustaa puolestaan nahkajäljitelmä. Weekend-teeman tuotteet tarjoavat rentoa mukavuutta – tyyliä silti unohtamatta.

Norlyn – mustaa, leggingsejä ja luonnonkuituja
Norlynin syysmalliston värimaailmaa hallitsevat mustan ja harmaan erilaiset sävyt. Niiden rinnalla nähdään myös luonnollisia, murrettuja sävyjä, esimerkiksi oliivin vihreää, portviinin punaista ja maitokahvin ruskeaa. Norlynin syysmallisto tarjoaa juhlaan näyttäviä sukkahousuja ja leggingsejä, joissa koristeena on käytetty muun muassa strassikuviointeja, kuten Norlyn Stardust -sukkahousuissa. Kiiltävän harmaiden Norlyn Cabaret -juhlasukkahousujen pinnassa on hienostunut kuviointi. Luonnonkuidut ovat vahvasti edustettuina Norlynin syysmalliston leggingseissä, säärystimissä ja sukissa. Puuvillasekoitteesta valmistettujen Norlyn Cotton With Velvety Boarder -leggingsien nilkkoja koristaa samettimainen kukkakuvio. Persoonallisen ilmeen Norlyn Cotton Squares -leggingseille antaa nilkkojen tiimalasimainen kuviointi.

Nanso Group Oy, Brand Manager Jaana Nummela
Puh. 040 749 1348, jaana.nummela@nansogroup.com
www.nansogroup.com

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Kuvapankki:
www.nansogroup.com -> kuvapankki -> käyttäjätunnus:AW2011, salasana: AW2011

Nanso Group Oy, puh. 020 125 800

Nanso Group Oy on suomalainen ja vastuullinen perheyritys jo neljännessä polvessa. Yritys täyttää 90 vuotta vuonna 2011. Vuosikymmenten kuluessa Nanso Group on kasvanut Suomen toiseksi suurimmaksi vaateteollisuusyritykseksi. Nanso Groupin hallussa ovat luotettavat suomalaiset pukeutumisen brändit: Nanso, Finnwear, Black Horse, Vogue, Norlyn, Amar ja KS. Yritys työllistää noin 640 henkilöä. Nanso Groupin pääkonttori sijaitsee Nokialla ja sen tuotantolaitokset ovat Nokialla, Torniossa ja Tallinnassa. Yrityksen moderni logistiikkakeskus sijaitsee Hämeenlinnassa.