Wall+ -komposiittikuitulaatta on uusi pintamateriaali seinille

Wall+ on suomalainen innovaatio

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Kotimainen Wall+ -sisustuslaatta on täysin uudenlainen seinien pintamateriaali, joka on valmistettu luonnon omia raaka-aineita sisältävästä komposiittikuidusta.
Wall+ -sisustuslaatat soveltuvat kodin kaikkiin seinäpintoihin – myös märkätiloihin. Kevyitä Wall+ -sisustuslaattoja on helppo muokata ja asentaa ilman aikaisempaa remonttikokemusta. Ne houkuttelevat sisustamaan helppokäyttöisyydellään ja tyylikkyydellään. Keväällä lanseerattava Wall+ One -mallisto sisältää yhdeksän modernia laattamallia.

Wall+ on ekologinen sisustusratkaisu
Wall+ -sisustuslaatat valmistetaan komposiittikuidusta, jonka takana on viiden vuoden kehitystyö
. Ainutlaatuinen materiaali on muokattavuutensa ja tyylikkään ulkomuotonsa lisäksi myös ekologinen, sillä se on valmistettu luonnon omista raaka-aineista ja on täysin uusiokäytettävä. Wall+ -sisustuslaatat valmistetaan Riihimäellä ja yrityksen taustalla ovat oululaiset yrittäjäveljekset Jarkko ja Mikko Juusola.

Moderni ilme kotiin helposti
Komposiittikuidusta valmistetut Wall+ -sisustuslaatat ovat uusi inspiroiva keino sisustaa kodin seinäpinnat
. Wall+ -sisustuslaatat ovat markkinoiden helpoimmin asennettavissa, sillä materiaalia on helppo työstää esimerkiksi tavallisella sahalla.  Kevyt Wall+ -sisustuslaatta kiinnitetään seinään tarkoitukseen sopivalla liimalla. Laatat ovat kestäviä ja vedenpitäviä, joten ne soveltuvat käytettäväksi myös märkätiloissa, kuten saunassa.

One-mallisto on ajan hermolla
Wall+:n ensimmäinen mallisto One koostuu yhdeksästä tyylikkäästä laattamallista. One-malliston kuosit ovat moderneja ja päävärit ovat hillityt musta ja valkoinen. Myös muita värejä on saatavilla. Wall+ -sisustuslaatan pinnassa on struktuuri, joka esimerkiksi trendikkäässä Tähti-kuosissa korostaa laatan kolmiulotteisuutta. Kivi-kuosin pinta puolestaan on mallinnettu suoraan Helsingin Tervasaaren kivistä
. Muita kiinnostavia laattamalleja ovat muun muassa Hirsi-neliökuosi graafisesta sisustuksesta pitävälle sekä epäsymmetrisesti aaltoileva Aalto-kuosi.

Wall+ on saanut suomalaisen Avainlippu-merkin. Yritys kuuluu myös Green Building Council Finland -yhteisöön, joka kokoaa yhteen kestävän kehityksen osaamista Suomessa.

Tuote- ja hintatiedot:

One-malliston laatat, 79-89 €/ m2

www.wallplus.fi
Mikko Juusola, puh 045 6741 947,  mikko.juusola@wallplus.fi
Jarkko Juusola, puh 044 7424 539,  jarkko.juusola@wallplus.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / viestintä, kuvamateriaali ja kuvauslainaukset

Valikoidut remontointi- ja sisustusliikkeet (muun muassa valikoidut
Värisilmä-, K-rauta ja Rautia -myymälät). Tuotteiden myynti alkaa keväällä 2013.

Wall+ on uudenlainen kotimainen seinämateriaali, joka helppokäyttöisyydellään ja muokattavuudellaan houkuttelee sisustamaan. Wall+ -sisustuslaatat ovat Swanheart Design Oy:n tuotemerkki. Syksyllä 2012 perustettu Swanheart Design Oy tarjoaa ratkaisuja rakentamiseen ja sisustamiseen. Wall+ -tuotteet valmistetaan Riihimäellä.