WALL+ SISUSTUSTOIMITTAJIEN SUOSIKKI VUONNA 2013

TOIMITTAJIEN TUSINA -NÄYTTELY OSA HELSINKI DESIGN WEEKIÄ

Sisustustoimittajat ry valitsi Wall+ -sisustuslaatan yhdeksi vuoden 2013 suosikkituotteekseen.  Sisustustoimittajat ry julkistaa 13.9. niin sanotun Toimittajien Tusinan, eli 12 valitsemaansa kiinnostavaa sisustus- ja muotoilualan tuotetta, jotka esitellään Helsinki Design Weekin yhteydessä Tulli- ja pakkahuoneella, Katajanokalla, Helsingissä.  Palkitut tuotteet ovat esillä näyttelyssä 12–22.9.2013. Wall+:lta näyttelyssä on mukana valkoinen Puu-laatta.

(Painokelpoisia kuvia viestin lopussa)

Suurta kiinnostusta suomalaisissa sisustajissa herättänyt Wall+:n on noteerattu nyt myös ammattilaisten toimesta. Sisustustoimittajat ry valitsee vuosittain 12 sisustuksen ja muotoilun huipputuotetta Toimittajien Tusinaan. Tänä vuonna sisustustoimittajat ry juhlistaa juhlavuottaan ja Toimittajien tusina on esillä Helsingin Tulli- ja pakkahuoneella näyttelyssä 12.-22.9. Helsinki Design Weekin yhteydessä. Palkintojen julkistamistilaisuus on osa suurta kansainvälistä muotoilutapahtumaa.

Suomessa kehitetty ja valmistettava Wall+ on uudenlainen seinien pintamateriaali, joka on valmistettu luonnonkuitukomposiitista, joka voidaan uusiokäyttää. Moderni muotoilu, klassiset värit sekä helppo asennettavuus ovat Wall+-seinälaatan valtteja. Sisustustoimittajat Ry arvosti myös Wall+:n innovatiivista tuotekehitystä. Wall+ One -mallisto, joka koostuu  seitsemästä modernista laattamallista, tulee myyntiin syksyllä 2013 valikoituihin K-rauta-, Kodin Terra, Värisilmä ja Rautia-liikkeisiin. One-mallistoon voi tutustua myös Habitare-messuilla Wall+:n osastolla 7b51.  Wall+ -sisustuslaatat on erittäin helppo asentaa, sillä materiaalia voi työstää esimerkiksi tavallisella sahalla.  Kevyt Wall+ -sisustuslaatta kiinnitetään seinään tarkoitukseen sopivalla liimalla. Laatat ovat kestäviä ja vedenpitäviä, joten ne soveltuvat käytettäväksi myös märkätiloissa, kuten saunassa.

Ekologinen Wall+ on valmistettu luonnon omista raaka-aineista
Wall+ -sisustuslaatat valmistetaan komposiittikuidusta, jota Wall+ on kehittänyt viisi vuotta. Ainutlaatuinen materiaali on muokattavuutensa ja tyylikkään ulkomuotonsa lisäksi myös ekologinen, sillä on täysin uusiokäytettävä. Wall+ kuuluu Green Building Council Finland -yhteisöön, joka kokoaa yhteen kestävän kehityksen osaamista Suomessa. Lisäksi yritys on saanut suomalaisen Avainlippu-merkin.

Tuote- ja hintatiedot:
One-malliston laatat, 79-89 €/ m2, laattojen koko: 50 x 60 cm

www.wallplus.fi
Wall+ Habitare-osasto: 7b51

Mikko Juusola, puh 045 6741 947,  mikko.juusola@wallplus.fi
Jarkko Juusola, puh 044 7424 539,  jarkko.juusola@wallplus.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / viestintä, kuvamateriaali ja kuvauslainaukset

Valikoidut remontointi- ja sisustusliikkeet (muun muassa valikoidut
Kodin Terra-, Värisilmä-, K-rauta ja Rautia -myymälät). Tuotteet tulevat myyntiin syksyllä 2013.

Wall+ on uudenlainen kotimainen seinämateriaali, joka helppokäyttöisyydellään ja muokattavuudellaan houkuttelee sisustamaan. Wall+ -sisustuslaatat ovat Swanheart Design Oy:n tuotemerkki. Syksyllä 2012 perustettu Swanheart Design Oy tarjoaa ratkaisuja rakentamiseen ja sisustamiseen. Wall+ -tuotteet valmistetaan Riihimäellä.