X-SOCKS-MALLISTOSTA ANATOMISESTI MUOTOILLUT SUKAT KAIKKIIN TALVILAJEIHIN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa)

Talviliikkujalle löytyy nyt oikeanlainen sukka lajiin kuin lajiin. Teknisiä urheilusukkia valmistavan X-Socksin valikoima sisältää lajikohtaisesti suunniteltuja sukkia talven urheilulajeihin. Sukissa on anatomisesti muotoiltu pohjaosa erikseen vasemmalle ja oikealle jalalle, ainutlaatuinen nilkan aluetta tukeva ja suojaava X-Cross-ristituki sekä jalkapohjan lämpötilaa ja kosteutta säätelevä AirConditioning Channel
-ilmastointikanava.

X-Socks Winter Run -talvijuoksusukat pitävät jalat kuivina ja lämpimänä
X-Socks Winter Run -sukat on valmistettu hyvin lämpöä eristävästä merinovillasta. Sukkien anatomisesti muotoiltu Sinofit-pohjakappale on valmistettu SilverNODOR-hopealangasta, joka ehkäisee bakteerien sekä muiden mikrobien kasvua estäen hajun muodostumista. Sukissa käytetty neulos ei myöskään ime itseensä kosteutta, vaan työntää kosteuden sukan pinnalle. Jalat pysyvät lämpiminä ja kuivina, jolloin iho säilyy vastustuskykyisempänä rasitukselle. Sukissa on erityisesti juoksuun suunnitellut suoja- ja tukialueet varpaankärjissä ja kantapäissä, jotka vähentävät mahdollisten vammojen sekä mustelmien ja rakkojen muodostumista.

X-Socks Ski Adrenaline -sukat tukevat ja suojaavat laskettelijan jalkoja
Merinovillasta ja sekoitelangoista valmistetut X-Socks Ski Adrenaline -sukat ovat lämpimät ja miellyttävät iholla. Sukat soveltuvat erityisesti lasketteluun, sillä sääriosan pehmusteet vähentävät laskettelumonon aiheuttamaa painetta ja toimivat iskunvaimentimina. Nilkkaa ja säärtä tukevat alueet suojaavat lisäksi mustelmilta ja hiertymiltä. Sukkien AirConditioning Channel -ilmastointikanavat varmistavat jatkuvan ilmanvaihdon laskettelumonossa pitäen jalat kuivina ja raikkaina. Sinofit-pohjakappale ehkäisee hajun muodostumista.

X-Socks Cross Country -hiihtosukat pitävät jalat lämpiminä hiihtoladulla

X-Socks Cross Country -hiihtosukat on suunniteltu erityisesti suomalaisten suosimaan talvilajiin, hiihtoon. Sukkien valmistukseen on käytetty hengittävää ja lämmittävää merinovillaa. Jalkapöydän päällä olevat ISO-Blocker-kaistaleet estävät kylmän ilman pääsyn iholle pitäen samalla jalat kuivina. Cross Country -sukkien Robur-kuituinen, pehmeä varvassuoja ehkäisee hiertymiä. Kantapäänsuoja vähentää hiihtäessä syntyvää kitkaa ja rakkojen muodostumista. AirConditioning Channel -ilmastointikanava sallii ilmankierron koko matkalta jalkapohjan alle saakka estäen kostean ilman muodostumisen.

X-Socks® Winter Run -sukat
Koot: 35-38, 39-41, 42-44, 45-47
Koostumus: 30 % nailon, 21 % DuraWool™, 18 % Mythlan™, 18 % Robur™, 11 % Silver NODOR®, 2 % elastaani
Väri: musta
Suositushinta: 29,50 €

X-Socks® Ski Adrenaline -sukat

Koot: 35–38, 39–41, 42–44, 45–47
Koostumus: 25 % nailon, 24 % Robur™, 22 % merinovilla, 11 % Mythlan™, 7 % silkki, 5 % Silver NODOR®, 4 % mikrokuitu, 2 % elastaani
Väri: musta-antrasiitti, musta-oranssi
Suositushinta: 39,50 €

X-Socks® Cross Country -sukat
Koot: 35–38, 39–41, 42–44, 45–47
Koostumus: 32 % nailon, 21 % merinovilla, 18 % Robur™, 10 % Mythlan™, 8 % elastodieeni, 6 % Silver NODOR®, 5 % silkki
Väri: musta
Suositushinta: 35 €

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh.(09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvat, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi /tuotelainaukset

Lisätiedot ja kuluttajatiedustelut

Tuotepäällikkö Jari Pesu, jari.pesu@nikander.com, puh. 010 8203 303, www.nikander.com

Perheyrityksenä yli sata vuotta toiminut Nikander on suomalainen kaupan alan palveluyritys. Nikanderin palvelut keskittyvät urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiin, tukkukauppaan sekä nahka-, tekstiili- ja prosessiteollisuuden raaka-ainetoimituksiin.