XYTOL TEETH WHITENING STRIPS -HAMPAIDENVALKAISULIUSKOILLA VALKOISEMPI HYMY

Huippusuosittu hampaidenvalkaisumenetelmä vihdoin Suomessa

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa)

Hammaslääkärien kehittämä Xytol Teeth Whitening Strips -hampaidenvalkaisuliuskat ovat helppokäyttöinen ja turvallinen tapa valkaista hampaat kotona. Hampaiden kellastuminen tapahtuu yksilöllisesti ja johtuu useimmiten elintavoista tai ikääntymisestä. Hampaiden värivirheitä voi hoitaa kotona Xytol Teeth Whitening Strips -hampaidenvalkaisuliuskoilla, joiden vaikuttava aine on hydrogenperoksidi. Yhdysvalloissa jättimenestyksen saanut menetelmä on nyt saatavana Suomessa.

Hampaiden valkaisu turvallisesti kotioloissa
Xytol Teeth Whitening Strips -hampaidenvalkaisuliuskat ovat uusi kotikäyttöön suunnattu valkaisumenetelmä Suomen markkinoilla. Menetelmä on tuttu muun muassa Yhdysvalloista, jossa se on ollut saatavilla jo toistakymmentä vuotta. Valkaisuliuskat ovat kiilteelle turvallinen keino valkaista hampaat tehokkaasti. Huomaamattomat liuskat on helppo asettaa hampaiden pinnalle, ja ne ovat miellyttävät käyttää.

Hammaslääkärien kehittämässä valkaisumenetelmässä vaikuttava aine reagoi hampaiden epäpuhtauksien kanssa, jolloin tuloksena on luonnollisen valkoinen hymy. Valkaisuliuskojen vaikuttavana aineena toimii 6-prosenttinen hydrogenperoksidi. Xytol Teeth Whitening Strips -hampaidenvalkaisuliuskat ovat saatavana apteekeista kautta maan.

Helppokäyttöiset hampaidenvalkaisuliuskat 15 päivän hoitojaksolle
Xytol Teeth Whitening Strips -pakkaus sisältää 30 valkaisuliuskaa 15 päivän hoitojaksolle, hammasvärikartan, peilin ja käyttöohjeet. Kertakäyttöpakkaus sisältää hampaidenvalkaisuliuskat ylä- ja alahampaille. Liuskat irrotetaan alustastaan ja asetetaan hampaiden pintaa vasten. Valkaisuliuskojen vaikutusaika on noin 45 minuuttia. Liuskat poistetaan käytön jälkeen ja suu huuhdellaan lopuksi vedellä. Hoito toistetaan peräkkäisinä päivinä hoitojakson ajan.

Ohjeet Xytol Teeth Whitening Strips -liuskojen käyttöön:
1. Tee hoito mielellään iltaisin. Puhdista hampaat ennen liuskojen käyttöä.
2. Aseta liuskat hampaiden pinnalle ja anna vaikuttaa 45 minuuttia. Poista liuskat käytön jälkeen ja huuhtele suu vedellä.
3. Parhaan lopputuloksen saat, kun vältät hampaita värjääviä aineita, kuten kahvia, hoidon jälkeen.
4. Toista hoito peräkkäisinä päivinä 15 päivän hoitojakson ajan.
5. Käytä tuotetta korkeintaan kaksi hoitojaksoa vuodessa.
6. Hampaiden värjäytymiseen vaikuttavat elintavat. Esimerkiksi tupakointi, kahvi, punaviini sekä virvoitusjuomat värjäävät hampaita.

Tuotetiedot: Xytol Teeth Whitening Strips -myyntipakkaus sisältää 30 valkaisuliuskaa 15 päivän hoitojaksolle, hammasvärikartan, peilin ja käyttöohjeet. Suositushinta 49,50 €.
Lisätiedot: Brite Pharma Oy, www.xytol.net, Markkinointipäällikkö Jani Isopahkala, puh. 045 201 1340
Viestintä: PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Kuluttajatiedustelut: Brite Pharma Oy, puh. 040 879 0113
Jälleenmyynti: Apteekit