FESPA-messut olivat Ricohille kävijä- ja myyntimenestys

Ricoh Europe, Lontoo, 30.5.2018 – Ricoh auttoi paino- ja tulostusyrityksiä löytämään uusia tapoja laajentaa palvelujaan joustavasti ja tuottavasti teemallaan The Power of Colour (värien voima) FESPA-messuilla.

Nelipäiväisen tapahtuman aikana Ricoh tiedotti Euroopan ensimmäisestä Ricoh Pro™ T7210 -asennuksesta Grafoprojektille Kroatiaan ja Beepagille Italiaan. Yli 500 yrityksen kanssa käytiin keskusteluja, jotka jatkuvat vielä pitkään tapahtuman jälkeen.

Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen yksikön mustesuihkutulostuksen johtaja Graham Kennedy: – FESPA osoittautui täydelliseksi toimintaympäristöksi Ricohille. Meillä on laaja ja monipuolinen valikoima innovatiivisia ratkaisuja, jotka on suunniteltu auttamaan teollisia ja kaupallisia paino- ja tulostusyrityksiä valloittamaan uusia markkinoita. Niiden avulla pääsimme juttusille uusien kiinnostavien asiakkaiden kanssa, ja keskustelumme jatkuvat pitkään messujen jälkeen. Autamme heitä selvittämään, miten laajentaa ja kehittää tuotantoa kannattavasti proaktiivisen asiantuntijatiimimme tuella.

Ricohin The Power of Colour -teemaa esiteltiin tehokkaasti neljä metriä korkealla, värikkäällä viidakkoaiheisella ständillä, joka oli tulostettu Ricoh Pro T7210 UV -tasotulostustekniikalla.

Lisäksi Ricoh esitteli valikoimansa mahdollisuuksia Ricoh Pro™ L4160 -lateksisuurkuvatulostimella tuotetuilla bannereilla sekä Ri 100- ja Ri 6000 -tekstiilipainojärjestelmillä (DTG eli Direct to Garment) tuotetuilla T-paidoilla ja kasseilla. Viidennen väriasemansa ja Ricohin kehittämien tulostuspäätekniikoiden ansiosta arkkisyöttöinen EDP-palkittu Ricoh Pro™ C7200x -väridigipainokone tukee mitä moninaisimpia sovelluksia.

Näiden järjestelmien ja ratkaisujen avulla luotiin upean näköinen Bianchi Corner eli pop-up-mallinnos italialaisen polkupyörävalmistajan myymälästä. Ricohin osasto oli täynnä innoittavia tulostusesimerkkejä näyttöpaneeleista ja lattialaatoista T-paitoihin ja Forex-levystä leikattuihin kyltteihin. Viimeisen messupäivän kohokohta oli Bianchin sähköpyörän arvonta. Pyörän voitti italialaisen Alephin johtaja Alessandro Manes.

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh.fi.

Henna Perkinen, Business Manager/Commercial & Industrial Printing

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.