IDC MarketScape: Ricoh asiakirjapalvelujen johtajaluokitukseen Länsi-Euroopassa

Ricoh Europe, Lontoo, 20.2. 2017 – Ricoh Europe julkisti tänään, että se on sijoittunut leader-luokkaan uudessa “IDC MarketScape: Western Europe Document Workflow Services Hardcopy 2016 Vendor Assessment” -raportissa.

IDC MarketScape arvioi erityisesti valmistajien kykyä tarjota asiakkailleen helposti lisäarvoa tuovaa työnkulkuautomaatiota -ja optimointia. Näiden palvelujen tehokas toimittaminen oli selvityksessä etusijalla. Valmistajia arvioitiin laajojen tiedotustilaisuuksien ja esittelyjen avulla, ja lisäksi suoritettiin perusteellisia haastatteluja koko Länsi-Euroopan alueella.

“Ricohilla on laaja tuotevalikoima ja nopeasti kehittyvä IT-järjestelmien ja asiantuntijapalvelujen tarjonta. Nämä luovat todella monipuolisia työkaluja, joiden avulla voidaan räätälöidä eri aloille sopivia ratkaisuja”, IDC MarketScape -raportti toteaa. “Ricoh on myös arvioiduista tulostuslaitevalmistajista suurin palveluja suoraan tarjoava yritys, joten se soveltuu yhteistyökumppaniksi myös suurille organisaatioille.”

“Ricoh Europen kaltaiset toimittajat helpottavat asiakirjapalvelujensa avulla tehokkaasti asiakkaidensa suorituskyky- ja tuottavuusongelmia”, sanoo Jacqui Hendriks, IDC European Managed Print and Document Solutionsin research and consulting manager. “Kaikenkokoisissa yrityksissä ymmärretään, että työnkulkujen tehokas hallinta on olennainen osa liiketoiminnan muutosta.”

David Mills, CEO, Ricoh Europe lisää: “On kunnia päästä leader-luokkaan IDC MarketScape -raportissa. Olemme ylpeitä, että voimme todistetusti auttaa kaikenkokoisia asiakkaitamme parantamaan tiedon tallentamista ja hallintaa sekä selättämään heidän liiketoimintahaasteitaan.”

Saat lisätietoja Ricohin palveluvalikoimasta osoitteesta www.ricoh.fi.

| Tietoja IDC MarketScapesta |

IDC MarketScapen toimittaja-analyysimalli on suunniteltu antamaan yleiskuva tietyllä markkina-alueella toimivien toimittajien kilpailukyvystä. Tutkimusmenetelmä perustuu täsmälliseen asteikkoon, jossa käytetään sekä laadullisia että määrällisiä kriteereitä. Tuloksena on graafinen esitys kunkin toimittajan asemasta tietyllä markkina-alueella. IDC MarketScape tarjoaa selkeän viitekehyksen, jossa toimittajien tuote- ja palveluvalikoimaa, kapasiteettia ja strategioita sekä nykyisiä ja tulevia menestystekijöitä voidaan merkityksellisesti vertailla. Viitekehys tarjoaa ostajille myös nykyisten ja mahdollisten toimittajien vahvuuksien ja heikkouksien kattavan arviointimahdollisuuden.