LG ja Ricoh julkistivat European partnership -sopimuksen

Frankfurt, 28 maaliskuu 2019 Johtavat teknologiayritykset LG and Ricoh ovat ilmoittaneet uudesta eurooppalaisesta kumppanuudesta. Sopimus astuu voimaan 1. huhtikuuta 2019 ja vahvistaa LG:n pitkäaikaista suhdetta Ricohiin, joka on LG:n näyttöjen suurimpia jälleenmyyjiä. Kumppanuussopimus on molemminpuolisesti hyväksytty Integrated Systems Europe -tapahtuman (ISE) aikana. Yhteistyö mahdollistaa erikokoisille yrityksille ja aloille parasta näyttöteknologiaa älykkäiden kokoustilojen näytöistä ja valkotauluista digitaalisiin infotauluihin yhden luotettavan kumppanin kautta, jolla on maailmanlaajuiset resurssit.

Ricoh tarjoaa LG:n näyttöjä, jotka sisältyvät Communications Services -tuotevalikoimaan, mukaan lukien LG:n teknologioita kuten UHD IPS -näyttöjä ja muita ainutlaatuisia näyttöratkaisuja. Äskettäin LG sertifioi Ricoh Europe Communication Services -asiantuntijatiimin työskentelemään OLED -teknologian pariin. LG:n laaja tutkimus- ja kehitystyö sekä Ricohin toimitus- ja palvelukyky varmistaa sen, että asiakkaat voivat helposti käyttää kehittynyttä viestintätekniikkaa.

Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills sanoo: ”Tämä sopimus vahvistaa entisestään Ricohin ja LG:n välistä pitkää suhdetta ja kuvastaa yhteistä pyrkimystä innovaatioon. Liittämällä LG:n teknologian viestintäpalvelujen tarjontaan, tarjoamme asiakkaillemme kasvavan valikoiman innovatiivisia ratkaisuja ja teknistä asiantuntemusta. Yhdistämällä meidän kansainvälisiä valmiuksia ja LG:n huipputeknologiaa on keinomme lisätä digitaalisia työympäristöjä.”

LG:n Business Solutions Europen toimitusjohtaja Kyongho Kim on samaa mieltä. ”Olemme ylpeitä voidessamme tehdä yhteistyötä tällaisen luotettavan kumppanin kanssa. Yhdessä voimme tarjota asiakkaillemme innovatiivisimmat ratkaisut kaikkiin heidän viestintätarpeisiin. Tulevaisuus tuo suuria edistysaskelia sekä kumppanuudelle että asiakkaillemme. ”

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.